![]() |
|
| |||
| |||
| hei alle im nytt her og allerede om hjelp, jeg vil øke harddrive space min laptop har jeg en ekstern men jeg hater å frakte den rundt, kan jeg gjøre det selv, hva må jeg kjøpe? skal jeg ta en maskinvarestøtte store? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis du erstatte harddisken med en større en du må re-installere Windows, all programvare og personlige innstillinger og filer. Det vil også innebære tar laptop hverandre.
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Fjerne harddisken fra laptop | DERYN | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 3 | 12 august 2009 07:39 |
| Oppgradering til nye større harddisk på en Packard Bell iMedia 1625 | redcentinela | Drivere og flyttbare medier | 1 | 25 mai 2009 05:17 |
| Hvor stor harddisk for bærbare? | redplane58 | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 2 | 16 nov 2007 07:21 |
| Bærbar harddisk for lite | Ashi | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 1 | 8 oktober 2007 13:34 |
| Old bærbar ny harddisk | carritts | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 4 | 29. sep 2007 04:32 |
| Thread Tools | |
| |