![]() |
|
| |||
| |||
| hej alla im nya här och redan ber om hjälp, jag vill öka hårddisk utrymme på min laptop jag har en extern men jag hatar transporterar runt, kan jag göra det själv, vad behöver jag köpa? ska jag ta till en maskinvarusupport butik? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Om du byter din hårddisk med en större ett måste du på nytt installera Windows, alla program och personliga inställningar och filer. Det kommer också att innebära att den bärbara mellanrum.
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Ta bort hårddisken från den bärbara | DERYN | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 3 | 12 august 2009 07:39 |
| Uppgradering till nya större hårddisk på en Packard Bell imedia 1625 | redcentinela | Drives & Removable Media | 1 | 25 maj 2009 05:17 |
| Hur stor hårddisk för laptop? | redplane58 | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 2 | 16 november 2007 07:21 |
| Bärbar hårddisk Too Small | Ashi | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 1 | 8 oktober 2007 13:34 |
| Gamla laptop, ny hårddisk | carritts | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 4 | 29 sep 2007 04:32 |
| Thread Tools | |
| |