![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi guys, I'mt rying om te helpen als iemand met deze en hopen iemand kan helpen met dit probleem.
He's got heb een Fujitsu Siemens Li1818 laptop, met een Intel ® Graphic Media Accelerator 950 PCI Express-videokaart met maximaal 128MB gedeeld geheugen en VGA Direct X9 steun ........ blah blah blah. Toen hij verbindt de laptop met een 17 "LCD-monitor met een standaard D-Sub VGA-kabel, het werkt prima, maar toen hij verbindt aan zijn 32" Samsung krijgt hij een zwart scherm. De Samsung TV weet zijn om een signaal, want als hij unplugs de VGA-kabel van de TV-schermen 'No Signal', als hij stekkers weer in, 'No Signal' verdwijnt en hij krijgt een zwart scherm weer. Hij is best goed met pc's, enz., maar is op deze uren, geïnstalleerd powerstrip, geïnstalleerd verschillende drivers, upgarded de bios, geïnstalleerd verschillende besturingssystemen, waaronder Vista (GBVB) en gescand honderden websites, maar niemand lijkt te hebben een antwoord - niet eens Fujitsu Siemens zelf kan / zal helpen. Dus als iedereen kan aanbevelen ANYTHING dat hij kan proberen, ik zou echt dankbaar zijn. Bij voorbaat dank voor alle reacties / suggesties. Mijn Systeem: Home Bouw
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Weet u zeker dat het probleem is niet met de TV of de VGA-kabel in plaats?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hi m8 de "Graphic Media Accelerator 950 PCI Express grafische kaart" op uw stuurlieden laptop kan alleen op een monitor op een max. 2048x1536 bij 75 Hz maximale resolutie, zodat het probleem is gewoon dat hij doesnt GPU hebben genoeg macht om het te gebruiken