![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Kun olen pari ohjelmien avoin ja tarve saada takaisin Desktop nähdä jotain Olen huomannut, että SideBar sisältää gadgetit katoaa kun käytän Näytä Desktop-painiketta tehtäväpalkissa. Jos olen pieni Windows, SideBar on tietenkin vielä näkyvissä, se on vain, kun käytät Näytä Desktop Button että gadgetit katoavat. Onko tämä normail tai sain asetus väärin?? Mielellämme vastaan palautetta tästä ... Ja kiitos paljon apuanne. Jenn |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sen normaali.
| |||
| |||
| Kiitos niin paljon vastauksen Krilli .. erittäin arvostettu. Jenn |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Desktopin reitittimen kysymys? | KanoakaVirus | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 2 | 6. Feb 2009 20:38 |
| Työpöydälle tai Laptop? | KanoakaVirus | Rautatavaran Chat | 12 | 23. marraskuu 2008 22:14 |
| Miten voin perustaa jaettuun kansioon välillä työpöytääsi XP ja minun laptop with Vista? | andrewanimation | Windows-käyttöjärjestelmät | 1 | 5th Jun 2008 23:01 |
| Desktop ulos, kannettava tietokone tuumaa | Hybr! D | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 15 | 1. toukokuuta 2008 01:25 |
| Laptop Vista / XP kysymys | leland16 | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 7 | 21. Huhtikuu 2008 08:04 |
| Thread Tools | |
| |