vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet

Register

Vista Desktop Kysymys HP Laptop

Reply

Thread Tools
Old 6 tammikuu 2008, 19:40
Uusi Jäsen

Default Vista Desktop Kysymys HP Laptop

Kun olen pari ohjelmien avoin ja tarve saada takaisin Desktop nähdä jotain Olen huomannut, että SideBar sisältää gadgetit katoaa kun käytän Näytä Desktop-painiketta tehtäväpalkissa.

Jos olen pieni Windows, SideBar on tietenkin vielä näkyvissä, se on vain, kun käytät Näytä Desktop Button että gadgetit katoavat.

Onko tämä normail tai sain asetus väärin??

Mielellämme vastaan palautetta tästä ... Ja kiitos paljon apuanne.

Jenn
Old 6 tammikuu 2008, 21:40
Rahoittajien ryhmän

Sen normaali.

My System: Krlll

Processor (s):
Intel Q9550@4.33Ghz
Emolevy:
Gigabyte GA-EP45-UD3P
RAM-muisti:
4x2GB OCZ Platinum PC8500
Graphics Card (s):
Gainward 4870X2 (840 Core 940 MEM)
Äänikortti:
Laivaostoksista HDA
Kiintolevy (t):
Muutama lol 1650GB yhteensä
Optinen asema (t):
1xDVD Philips DVD +-RW
Asia / PSU:
Antec 1200/Enermax Infiniti 720W
Jäähdytys:
Tuniq Tower 120
Network / Internet:
Dual Gigabit Ethernet
Monitor (t):
Acer 22 "laajakuva
Operating System (s):
Vista x64 Ultimate
Old 7 tammikuu 2008, 11:00
Uusi Jäsen

Kiitos niin paljon vastauksen Krilli .. erittäin arvostettu.

Jenn
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Desktopin reitittimen kysymys? KanoakaVirus Verkottuminen, Modeemit & VoIP 2 6. Feb 2009 20:38
Työpöydälle tai Laptop? KanoakaVirus Rautatavaran Chat 12 23. marraskuu 2008 22:14
Miten voin perustaa jaettuun kansioon välillä työpöytääsi XP ja minun laptop with Vista? andrewanimation Windows-käyttöjärjestelmät 1 5th Jun 2008 23:01
Desktop ulos, kannettava tietokone tuumaa Hybr! D Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 15 1. toukokuuta 2008 01:25
Laptop Vista / XP kysymys leland16 Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 7 21. Huhtikuu 2008 08:04
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.