![]() |
|
| |||
| |||
| Toen heb ik een paar programma's openen en de noodzaak om terug te gaan naar het bureaublad te zien wat ik heb gemerkt dat de zijbalk met de Gadgets verdwijnt wanneer ik gebruik maken van de Desktop-knop in de taakbalk. Als ik het minimaliseren van de ramen, de zijbalk van de cursus is nog steeds zichtbaar zijn, is het alleen op het gebruik van de Desktop-knop die de Gadgets verdwijnen. Is dit normail of heb ik een instelling verkeerd???? Zou elke ingang op dit ... and thank you so much for your help. Jenn |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Zijn normaal.
| |||
| |||
| Hartstikke bedankt voor het antwoord Krielgarnaal .. zeer gewaardeerd. Jenn |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Desktop router vraag? | KanoakaVirus | Netwerken, modems & VoIP | 2 | De 6 februari 2009 20:38 |
| Desktop of laptop? | KanoakaVirus | Algemeen Hardware Chat | 12 | 23 nov 2008 22:14 |
| Hoe kan ik een gedeelde map tussen mijn desktop met XP en mijn laptop met Vista? | andrewanimation | Windows besturingssystemen | 1 | De 5 juni 2008 23:01 |
| Desktop uit, laptop inch | Hybr! D | Laptops, Mobiles & PDA's | 15 | 1 mei 2008 01:25 |
| Laptop Vista / XP vraag | leland16 | Laptops, Mobiles & PDA's | 7 | 21 apr 2008 08:04 |
| Thread Tools | |
| |