mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer

Register

Vista Desktop Spørsmål på HP Laptop

Reply

Thread Tools
Old 6te 2008 jan 19:40
New Member Group

Default Vista Desktop Spørsmål på HP Laptop

Når jeg har et par programmer åpne og trenger å komme tilbake til skrivebordet for å se noe jeg har lagt merke til at SideBar inneholder Gadgets forsvinner når jeg bruker Vis skrivebord-knappen på oppgavelinjen.

Hvis jeg minimere vinduer, er SideBar selvfølgelig fortsatt synlig, det er bare ved hjelp av Vis skrivebord Knapp at Gadgets forsvinner.

Er dette normail eller har jeg fått en innstilling galt??

Ville verdsette noen innspill på dette ... og Tusen takk for hjelpen.

Jenn
Old 6te 2008 jan 21:40
Donor Group

Normal.

Min System: Krlll

Prosessor (er):
Intel Q9550@4.33Ghz
Hovedkort:
Gigabyte GA-EP45-UD3P
RAM-minne:
4x2GB OCZ Platinum PC8500
Graphics Card (s):
Gainward 4870X2 (840 Core 940 Mem)
Lydkort:
Onboard HDA
Harddisk (er):
Noen lol 1650GB totalt
Optisk stasjon (er):
1xDVD Philips DVD +-RW
Case / PSU:
Antec 1200/Enermax Infiniti 720W
Cooling:
Tuniq Tower 120
Nettverk / Internett:
Dual Gigabit Ethernet
Skjerm (er):
Acer 22 "widescreen
Operating System (s):
Vista x64 Ultimate
Old 7nde 2008 Jan, 11:00
New Member Group

Takk så mye for svar Krill .. meget verdsatt.

Jenn
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Desktop til ruteren spørsmål? KanoakaVirus Nettverk, modem og VoIP 2 6 februar 2009 20:38
Stasjonær eller bærbar PC? KanoakaVirus General Hardware Chat 12 23 nov 2008 22:14
Hvordan kan jeg opprette en delt mappe fra skrivebordet med XP og min laptop med Vista? andrewanimation Windows-operativsystemer 1 5 juni 2008 23:01
Desktop ut laptop i. Hybr! D Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer 15 1 mai 2008 01:25
Laptop Vista / XP spørsmålet leland16 Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer 7 21 april 2008 08:04
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.