![]() |
|
| |||
| |||
| Når jeg har et par programmer åpne og trenger å komme tilbake til skrivebordet for å se noe jeg har lagt merke til at SideBar inneholder Gadgets forsvinner når jeg bruker Vis skrivebord-knappen på oppgavelinjen. Hvis jeg minimere vinduer, er SideBar selvfølgelig fortsatt synlig, det er bare ved hjelp av Vis skrivebord Knapp at Gadgets forsvinner. Er dette normail eller har jeg fått en innstilling galt?? Ville verdsette noen innspill på dette ... og Tusen takk for hjelpen. Jenn |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Normal.
| |||
| |||
| Takk så mye for svar Krill .. meget verdsatt. Jenn |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Desktop til ruteren spørsmål? | KanoakaVirus | Nettverk, modem og VoIP | 2 | 6 februar 2009 20:38 |
| Stasjonær eller bærbar PC? | KanoakaVirus | General Hardware Chat | 12 | 23 nov 2008 22:14 |
| Hvordan kan jeg opprette en delt mappe fra skrivebordet med XP og min laptop med Vista? | andrewanimation | Windows-operativsystemer | 1 | 5 juni 2008 23:01 |
| Desktop ut laptop i. | Hybr! D | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 15 | 1 mai 2008 01:25 |
| Laptop Vista / XP spørsmålet | leland16 | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 7 | 21 april 2008 08:04 |
| Thread Tools | |
| |