vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet

Register

Vettä kannettava tietokone - boot-valikko tulee näkyviin & joitakin avaimia ovat kuolleet

Reply

Thread Tools
Old 23 lokakuu 2008, 05:11
Uusi Jäsen

Default Vettä kannettava tietokone - boot-valikko tulee näkyviin & joitakin avaimia ovat kuolleet

hei,

Käytän minun tietokone työtä ja ilo, mutta en ole kehittynyt techie niin vastaa minulle!

Valitettavasti jotkin vettä sai ruiskutettava yli minun laptop (Tiedän, tiedän ). Se didnt näyttävät paljon, mutta yhden ja puoli päivää, minulla on edelleen ongelmia. Ei ollut mitään hissing tai hauska hajuja lainkaan. Olen yleensä jättänyt sen yksin, ja toivoi, se kuivuttuaan.

Erityisesti noin 5 avaimet eivät enää toimi. Myös hiiren touch pad toimii joskus, ja joskus doesnt eli. kursori liikkuu noin vaan kaksoisnapsauttamalla Olen joskus tarvetta käyttää napsauttamalla alla olevaa painiketta hiiren pad (esim. ensimmäistä käynnistystä asti en voi enää Kaksoisnapsauta Oma kuva liittyy tilini käyttää sitä). Suurimman osan ajasta sen ok kuitenkin ja voin kaksoisnapsauttamalla kanssa petauspatja.

Myös silloin, kun käynnistän tietokoneen jopa, että se antaa minulle Boot Menu, vaikka tätä ei koskaan käytetä näkyvän. I valita ensimmäisen vaihtoehdon (siinä on 2) ja se sitten menee läpi tavanomaista käynnistysprosessi. I havent menettänyt mitään tietoja (kuitenkin olen tukena äskettäin tiedostoja koska viimeinen varmuuskopiointi mielenrauhan).

Oma kannettava tietokone on Olidata malli: L51II0 (markkinointi nimi Tehom 4903). Im käyttäen Vista Home (Italia versio).

Toivoin, että jos se kuivuneet, avaimet voisi aloittaa uudestaan. Minun on myönnettävä, olen hermostunut noin prying pois näppäimistö, mutta jos se auttaa, niin minä teen.

Mutta mikä on huolestuttavaa, minulle tämä on boot valikossa, joka tulee näkyviin. Mitä minun pitäisi tehdä tämän?

Kaikki neuvot olisivat erittäin tervetulleita. Kiitos
D.
Old 23 lokakuu 2008, 06:35
Administrator Group

Default Vettä kannettava tietokone - boot-valikko tulee näkyviin & joitakin avaimia ovat kuolleet

Laptop näppäimistöjä ja hiirimattoja sinetöimässä yksikköä, joten sinun tarvitsee varaosia, voisi yrittää eBay.

Mutta riippuen iän mukaan kone ei voi olla sen arvoista, osien ja työvoiman kustannukset voivat ulos-tavalla arvo koneen ja jopa sen jälkeen, kun menot kuorma rahaa se te ei ole takuuta.

Voisi olla aika vaihtaa se jotain uutta.

My System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Emolevy:
HP nForce 560
RAM-muisti:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Laivaostoksista Yhdennetty
Äänikortti:
5.1 Laivaostoksista Yhdennetty
Kiintolevy (t):
250GB 5400RPM SATA300
Optinen asema (t):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Asia / PSU:
Kanta HP
Jäähdytys:
Kanta HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 Mt Virgin Kaapeli
Monitor (t):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 23 lokakuu 2008, 06:55
Rahoittajien ryhmän

Olen samaa mieltä dave siitä, miten uusi kannettava tietokone, mutta jos sinulla ei ole varaa yhden tai uusiin osiin sitten voi aina ostaa kannettavan tietokoneen hiirtä ja käyttää näytöllä näppäimistöllä kirjoitettaessa.
Old 23 lokakuu 2008, 07:23
Uusi Jäsen

Minun on myönnettävä talous on ongelma tällä hetkellä. Se on sääli, sillä tietokone on vain vuoden vanha. Minun täytyy pystyä kirjoittamaan suuret määrät työssäni joten näytön näppäimistö ei todella tuntua vaihtoehto.
Olen yrittänyt saada kiinni pari ystäviä, joilla saattaa olla yhteyksiä korjaukseen liiketoimintaa. Minua kiinnostaisi saada tarjous vähintään. Hinnat voivat olla liian huono täällä Italiassa, etenkin ystäviä. En tiedä vielä. Muuten minun täytyy kestää urheasti ja saat uuden
Kiitos sekä vastaaminen.
Old 23 lokakuu 2008, 11:33
Rahoittajien ryhmän

Onko sinulla vakuutusta tai mitään kannettava? kuten olen nähnyt joitakin politiikkoja, jotka kattavat vahingossa vesivahingon.

My System: Ensinnäkin OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Emolevy:
Gigabyte GA-P35-DS3L
RAM-muisti:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Graphics Card (s):
Gainward ATI 3850
Äänikortti:
aluksella
Kiintolevy (t):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optinen asema (t):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Asia / PSU:
Corsair VX450
Jäähdytys:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Network / Internet:
aluksella / oletettavasti 10Meg neitsyt kaapeli
Monitor (t):
Viewsonic VX922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 23 lokakuu 2008, 14:04
Jäsen

Osta uusi, Hanki uusi osa, Dont luulet CNA korjata osia dave sanoi sen suljetussa yksikössä.
Old 20 marraskuu 2008, 11:53
Administrator Group

Voisi kokeilla myös pöytätietokoneeseen USB-näppäimistö. Halvat yksi on noin 5 euroa.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Yrittää korjata kannettava vaurioitunut Vesi duparis00 Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 1 27 marraskuu 2009 11:12
Miten avaan komentokehote kun olen Boot Menu splassht Windows-käyttöjärjestelmät 8 7 marraskuu 2009 17:34
Vuotanut Jotkut vettä My Laptop blackmagic70 Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 3 20 syyskuu 2009 19:06
Tietokone jumittuu käynnistyksen menu - Yhteensä poliisivankila syer Rautatavaran Chat 1 25. toukokuuta 2009 07:30
Laptop Vesi nestevuotojen Incident KingOmega Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 4 11th Feb 2009 16:54
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.