![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| hei, Käytän minun tietokone työtä ja ilo, mutta en ole kehittynyt techie niin vastaa minulle! ![]() Valitettavasti jotkin vettä sai ruiskutettava yli minun laptop (Tiedän, tiedän ). Se didnt näyttävät paljon, mutta yhden ja puoli päivää, minulla on edelleen ongelmia. Ei ollut mitään hissing tai hauska hajuja lainkaan. Olen yleensä jättänyt sen yksin, ja toivoi, se kuivuttuaan.Erityisesti noin 5 avaimet eivät enää toimi. Myös hiiren touch pad toimii joskus, ja joskus doesnt eli. kursori liikkuu noin vaan kaksoisnapsauttamalla Olen joskus tarvetta käyttää napsauttamalla alla olevaa painiketta hiiren pad (esim. ensimmäistä käynnistystä asti en voi enää Kaksoisnapsauta Oma kuva liittyy tilini käyttää sitä). Suurimman osan ajasta sen ok kuitenkin ja voin kaksoisnapsauttamalla kanssa petauspatja. Myös silloin, kun käynnistän tietokoneen jopa, että se antaa minulle Boot Menu, vaikka tätä ei koskaan käytetä näkyvän. I valita ensimmäisen vaihtoehdon (siinä on 2) ja se sitten menee läpi tavanomaista käynnistysprosessi. I havent menettänyt mitään tietoja (kuitenkin olen tukena äskettäin tiedostoja koska viimeinen varmuuskopiointi mielenrauhan). Oma kannettava tietokone on Olidata malli: L51II0 (markkinointi nimi Tehom 4903). Im käyttäen Vista Home (Italia versio). Toivoin, että jos se kuivuneet, avaimet voisi aloittaa uudestaan. Minun on myönnettävä, olen hermostunut noin prying pois näppäimistö, mutta jos se auttaa, niin minä teen. Mutta mikä on huolestuttavaa, minulle tämä on boot valikossa, joka tulee näkyviin. Mitä minun pitäisi tehdä tämän? ![]() Kaikki neuvot olisivat erittäin tervetulleita. Kiitos D. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Laptop näppäimistöjä ja hiirimattoja sinetöimässä yksikköä, joten sinun tarvitsee varaosia, voisi yrittää eBay.
Mutta riippuen iän mukaan kone ei voi olla sen arvoista, osien ja työvoiman kustannukset voivat ulos-tavalla arvo koneen ja jopa sen jälkeen, kun menot kuorma rahaa se te ei ole takuuta. Voisi olla aika vaihtaa se jotain uutta. My System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Olen samaa mieltä dave siitä, miten uusi kannettava tietokone, mutta jos sinulla ei ole varaa yhden tai uusiin osiin sitten voi aina ostaa kannettavan tietokoneen hiirtä ja käyttää näytöllä näppäimistöllä kirjoitettaessa. |
|
| |||
| |||
| Minun on myönnettävä talous on ongelma tällä hetkellä. Se on sääli, sillä tietokone on vain vuoden vanha. Minun täytyy pystyä kirjoittamaan suuret määrät työssäni joten näytön näppäimistö ei todella tuntua vaihtoehto. Olen yrittänyt saada kiinni pari ystäviä, joilla saattaa olla yhteyksiä korjaukseen liiketoimintaa. Minua kiinnostaisi saada tarjous vähintään. Hinnat voivat olla liian huono täällä Italiassa, etenkin ystäviä. En tiedä vielä. Muuten minun täytyy kestää urheasti ja saat uuden Kiitos sekä vastaaminen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Onko sinulla vakuutusta tai mitään kannettava? kuten olen nähnyt joitakin politiikkoja, jotka kattavat vahingossa vesivahingon.
| |||
| |||
| Osta uusi, Hanki uusi osa, Dont luulet CNA korjata osia dave sanoi sen suljetussa yksikössä. |
|
| |||
| |||
| Voisi kokeilla myös pöytätietokoneeseen USB-näppäimistö. Halvat yksi on noin 5 euroa. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Yrittää korjata kannettava vaurioitunut Vesi | duparis00 | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 1 | 27 marraskuu 2009 11:12 |
| Miten avaan komentokehote kun olen Boot Menu | splassht | Windows-käyttöjärjestelmät | 8 | 7 marraskuu 2009 17:34 |
| Vuotanut Jotkut vettä My Laptop | blackmagic70 | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 3 | 20 syyskuu 2009 19:06 |
| Tietokone jumittuu käynnistyksen menu - Yhteensä poliisivankila | syer | Rautatavaran Chat | 1 | 25. toukokuuta 2009 07:30 |
| Laptop Vesi nestevuotojen Incident | KingOmega | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 4 | 11th Feb 2009 16:54 |
| Thread Tools | |
| |