mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Laptops, Mobiles & PDA's

Register

Water op de laptop - boot-menu wordt nu weergegeven en sommige toetsen zijn dood

Reply

Thread Tools
Old 23 okt 2008, 05:11
Nieuw Lid Fractie

Default Water op de laptop - boot-menu wordt nu weergegeven en sommige toetsen zijn dood

hallo,

Ik gebruik mijn computer voor werk en plezier, maar ik ben geen techneut geavanceerde zodat dragen met mij!

Helaas een beetje water kreeg gespoten op mijn laptop (ik weet het, ik weet ). Het didnt lijkt veel, maar een en een halve dag op, ik heb nog steeds problemen. Er was geen sissende of grappig geuren zijn. Ik heb het algemeen lieten het alleen en hoopte dat het zou uitdrogen.

Met name over 5 toetsen niet meer werken. Ook de muis touchpad soms werken, en soms doesnt, dwz. de cursor beweegt rond, maar aan dubbelklik ik soms nodig gebruik te maken van de knop onder de muismat (bv. bij eerste opstart kan ik niet langer dubbele klik op mijn foto in verband met mijn account te openen). Het merendeel van de tijd zijn ok al en ik kan dubbelklik met het pad.

Ook toen ik de computer opstart van het geeft me een Boot menu, dat deze nooit gebruikt om te verschijnen. Ik kies de eerste optie (er zijn 2) en het dan via de gebruikelijke opstartproces. Ik havent verloren alle gegevens (hoewel ik een back-up van de recente bestanden sinds mijn laatste back-up voor de vrede van de geest).

Mijn laptop is een Olidata model: L51II0 (marketing naam Tehom 4903). Im gebruik van Vista Home (Italiaanse versie).

Ik hoopte dat als het gedroogd, de sleutels zou gaan werken opnieuw. Ik moet toegeven dat ik nerveus ben over derden te lezen uit het toetsenbord, maar als het helpt, dan zal ik doen.

Maar wat is zorgwekkend mij meer is dit boot-menu dat verschijnt. Wat moet ik hiervan?

Een advies zou zeer welkom zijn. Bedankt
D.
Old 23 okt 2008, 06:35
Administrator Group

Default Water op de laptop - boot-menu wordt nu weergegeven en sommige toetsen zijn dood

Laptop keyboards en Muismatten verzegelde eenheden, dus je zal moeten vervangende onderdelen kunnen proberen eBay.

Maar, afhankelijk van de leeftijd van de machine kan niet de moeite waard, onderdelen en arbeid kosten kunnen uit-weg de waarde van de machine en zelfs nadat ze een lading geld op u geen garantie.

Wellicht tijd om te vervangen door iets nieuws.

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 23 okt 2008, 06:55
Donor Groep

Ik ben het eens met Dave over het vinden van een nieuwe laptop, maar als je niet kan veroorloven de ene of de nieuwe delen dan kunt u altijd de aankoop van een laptop muis en gebruik het toetsenbord om het scherm te tikken.
Old 23 okt 2008, 07:23
Nieuw Lid Fractie

Ik moet toegeven financiën zijn een probleem op dit moment. Het is een schande als de laptop is slechts een jaar oud. Ik moet om te kunnen soort grote bedragen voor mijn werk dus een toetsenbord op het scherm niet echt lijkt een optie.
Ik probeer het bezit komen van een paar vrienden die kunnen hebben contacten in de reparatie-business. Ik zou geïnteresseerd zijn om een citaat op zijn minst. Prijzen kunnen niet worden zo slecht hier in Italië, vooral via vrienden. Ik weet niet nog niet. Anders zal ik moeten bijten en krijgt een nieuwe
Bedankt voor de beantwoording.
Old 23 okt 2008, 11:33
Donor Groep

Hebt u een verzekering of iets anders op de laptop? zoals ik al heb gezien sommige beleidsmaatregelen die betrekking hebben op accidentele waterschade.

Mijn Systeem: Eerste OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Moederbord:
Gigabyte GA-P35-DS3L
RAM Geheugen:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Graphics Card (s):
Gainward ATI 3850
Sound Card:
aan boord
Hard Drive (s):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optische Drive (s):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Case / PSU:
Corsair VX450
Koeling:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Netwerk / Internet:
aan boord / zogenaamd 10Meg maagd kabel
Monitor (s):
ViewSonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 23 okt 2008, 14:04
Lid Fractie

Koop een nieuwe, krijg je nieuwe deel, Dont think you CNA reparatie van de onderdelen als Dave zei haar een gesloten eenheid.
Old 20 november 2008, 11:53
Administrator Group

Zou ook kunnen proberen een desktop USB-toetsenbord. Goedkoop is zo'n 5 Euro.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Proberen Reparatie Laptop Beschadigde van Water duparis00 Laptops, Mobiles & PDA's 1 27 november 2009 11:12
How Do I Open een opdrachtprompt als ik in het opstartmenu splassht Windows besturingssystemen 8 7 november 2009 17:34
Sommige gemorst water op mijn laptop blackmagic70 Laptops, Mobiles & PDA's 3 20 september 2009 19:06
Computer bevriest op opstartmenu - Totaal arrestantenlokaal syer Algemeen Hardware Chat 1 25 mei 2009 07:30
Laptop Water morsen Incident KingOmega Laptops, Mobiles & PDA's 4 11 feb 2009 16:54
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.