vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet

Register

Mitä teen väärin täällä?

Reply

Thread Tools
Old 20 marraskuu 2007, 05:38
Uusi Jäsen

Hei kaikki. Ole hyvä ja vastaa minulle, koska olen itse tiedämme hyvin vähän siitä, tietokoneet ... jos se on väärässä paikassa, se on luultavasti koska en ymmärrä terminologian tarpeeksi laittaa se oikealla aluksella ...

Niin. Viimeinen laptop olin oli mukautetun rakennettu. I vahingossa teki joitakin todella typerää tavaraa, ja säilytettävä ylikuumenemisen ja pohjimmiltaan paistetaan sitä. Se oli tähän asia, jos silloin kun haluan muuttaa kulman näytön, se flash eri värit ja joskus jopa täysin pois päältä ... Oletan, tämä tarkoittaa jonkinlaista lyhyt riippumatta yhdistää seuraamaan päärungolla tietokone, olenko oikeassa? No, joka tapauksessa, että kannettava tietokone on kuollut.

Sain toista tietokonetta vähän yli vuosi sitten. Se oli vauhdikas pitkin suuria. Sitten ehkä kuukausi sitten, arvaa mitä se alkoi tehdä. Uh-huh, enemmän väriä vaihtava. Se aloitti vain kerran sininen kuu, ja nyt on aika paljon joka kerta, kun voin siirtää monitori ... joskus olen viettää minuutin tai kaksi HAKU asemaan, jossa suuri chunks jos väri ei ole punainen tai fuschia. Ja joskus se vain kääntää täysin valkoinen muutama pieni raitaa alaspäin näytöllä. Siinä vaiheessa, olen lähellä sitä ja jätä se jonkin aikaa, ja kun avaan sen takaisin ylöspäin on aina kunnossa. Se näyttää pahenee mitä kauemmin kannettava tietokone on kytketty päälle, niin suljetaan noin 20 minuuttia useimmiten ratkaista ongelmaa (mutta kuka haluaa sulkea välein puoli tuntia tai niin?)

Jos se tekee mitään eroa, se on Acer Aspire. Se ei ole muuttunut lainkaan. Ja siskoni sai täsmälleen sama tietokone ja ei ole ollut mitään ongelmia, kuten tämän. Joten olen ajattelu on oltava jotain I'm doing juuri tasainen-out tyhmä, joka on paisto minun läppäreissä. En ole tehnyt mitään Käsikirjat kertoa, ei, vaan kaksi läppäreissä on sama ongelma peräkkäin tekee se näyttää minun on aiheuttaa sitä. Jos jollakulla on ideoita siitä, mitä saattaa olla tapahtumassa ja mitä voin tehdä lopettaa tämä yksi imploding minua, se halua olla suuressa arvossa.

(Myös juuri pois käsin, ei kukaan Satun tietämään, kuinka paljon se maksaa saada tämän ongelman kiinteät?)
Old 20 marraskuu 2007, 08:33
Rahoittajien ryhmän

ja näyttää siltä, että yhteys näytön ja emolevyn se viallinen valitettavasti Theres ei paljon mitään voi tehdä niin ehdotan, että se joko tietokoneen erikoislääkärin tai lähettää sen yrityksen olet ostanut sen korjautettava se jotka olisi katettava takuun.

Se maksaa paljon, koska kaikki tietokoneen korjaustyöt, id sanoa mitään alle £ 35
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.