Wat doe ik verkeerd hier? Hoi allemaal. Gelieve rekening met mij, omdat ik eigenlijk weten heel weinig over computers ... indien dit op de verkeerde plaats, het is waarschijnlijk omdat ik niet begreep de terminologie genoeg om het in de goede raad ...
Zo. De laatste laptop had ik werd op maat gebouwd. Ik heb per ongeluk een heel domme dingen, en hield op oververhitting en wezen gebakken is. Zij deed dit ding waar als ik zou veranderen de hoek van het scherm, zou flash verschillende kleuren, en gaan soms helemaal uit ... Ik neem aan dat dit betekent een soort van korte, in welke verbindt de monitor aan op de behuizing van de computer, ben ik gelijk? Nou, in ieder geval de laptop is dood.
Ik heb een andere laptop een beetje meer dan een jaar geleden. Het was humming langs geweldig. Dan misschien een maand geleden, wat het begon te doen. Uh-huh, meer kleur veranderen. Het begon net een keer in een blauwe maan, en nu is het vrijwel elke keer als ik de monitor ... Soms heb ik om een minuut of twee op zoek naar een positie waar grote brokken van de kleur niet rood of fuschia. En soms is het gewoon helemaal wit met een paar kleine strepen in het scherm. Op dat punt, ik sluit het af en laat het een tijdje, en als ik open het back-up is het altijd goed. Het lijkt erger hoe langer de laptop is ingeschakeld, zodat het afsluiten van ongeveer 20 minuten zal meestal het probleem op te lossen (maar wie wil hebben af te sluiten om het half uur of zo?)
Als het maakt geen verschil, het is een Acer Aspire. Het is niet gewijzigd zijn. En mijn zus is de exacte dezelfde computer en heeft geen problemen als deze. Dus ik denk er moet iets doe ik dat gewoon plat-out stom dat frying mijn laptop. Ik ben niets doen de handleidingen vertellen u niet aan, maar twee laptops te hebben hetzelfde probleem op een rij maakt het lijken alsof ik moet zijn, waardoor dit. Als iemand ideeën heeft over wat zou kunnen gebeuren en wat ik kan doen om dit te stoppen van een imploderende op me, het zou zeer gewaardeerd.
(Ook, net uit de hand, doet niemand weet hoeveel het zou kosten om een probleem als dit vastgesteld?) |