Hva gjør jeg feil her? Hei alle sammen. Vennligst ta med meg fordi jeg egentlig vet veldig lite om datamaskiner ... hvis dette er på feil sted, er det sannsynligvis fordi jeg ikke forstår terminologien nok til å sette den i høyre bord ...
Så. Den siste bærbare jeg hadde var tilpasset bygget. Jeg tilfeldigvis gjorde noen virkelig dum ting, og holdt på overoppheting og utgangspunktet bakt den. Det gjorde denne greia der da jeg skulle endre vinkelen på skjermen, vil det blinke forskjellige farger, og noen ganger gå av helt ... Jeg antar at dette betyr en slags kort i hva forbinder skjerm til Hoveddelen av datamaskinen, er jeg rett? Vel, i alle fall den bærbare er død.
Jeg har en annen bærbar datamaskin litt over ett år siden. Det var humming langs great. Så kanskje en måned siden, gjett hva det hele startet med. Uh-he, mer farge-endring. Det startet ut bare én gang i en blå månen, og nå er det ganske mye hver gang jeg flytter monitor ... Noen ganger har jeg til å bruke et minutt eller to på jakt etter en posisjon hvor store deler av fargen er ikke rød eller fuschia. Og noen ganger, vil det bare slå helt hvit med noen bittesmå striper nedover skjermen. På dette tidspunktet jeg lukke den og la den på en stund, og når jeg åpner den sikkerhetskopiere det alltid bra. Det ser ut til å bli verre jo lenger den bærbare datamaskinen er slått på, så slår på ca 20 minutter, vil det meste løse problemet (men som vil måtte stenge hver halvtime eller så?)
Hvis det gjør noen forskjell, det er en Acer Aspire. Det har ikke blitt endret i det hele tatt. Og søsteren min fikk nøyaktig samme maskin, og har ikke hatt noen problemer som dette. Så jeg tenkte det måtte være noe jeg gjør dette er bare flate ut dum som Ta knekken min bærbare datamaskiner. Jeg kommer ikke til å gjøre noe de manualer forteller deg ikke, men to bærbare datamaskiner har samme problem på rad gjør det virke som jeg må være forårsaker den. Hvis noen har noen ideer om hva som kan skje, og hva jeg kan gjøre for å stoppe dette fra imploding på meg, det ville være mye verdsatt.
(Også like ved hånden, tar noen tilfeldigvis vet hvor mye det kan koste å få et problem som dette faste?) |