mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Laptops, Mobiles & PDA'er

Register

Hvad er dit Guys Outlook på en 900 $ Laptop?

Reply

Thread Tools
Old 23 juni 2009, 16:29
Ny Medlem Gruppen

Default Hvad er dit Guys Outlook på en 900 $ Laptop?

Jamen jeg er nu på markedet for en ny bærbar computer til at erstatte min gamle døde HP, og jeg er i lyset gaming, jeg mener det nuværende system jeg anvender er en AMD Athlon 2GHz med 1.5Gb DDR2 ram, og de værste skærmkort der nogensinde er lavet: en Nvidia 6100, (men det har en sidste griner: Windows 7 x64) og det bare ikke skære det til gaming på nogen måde, (sin raket hurtigt til den daglige brug Men reelt nice.). .. sooo Her er opsætningen Jeg søger på, og det er ... cool faktisk: msi Gx620-001US
Så hvad er dit fyrene udtalelse fra det, turbo-knap overclocks CPU'en til overalt fra 2.6GHz til 2.83GHz, afhængigt system temp aflaesninger, fra hvad jeg har læst.
Her er salg side for det:Clicky-klik
Også, hvis du fyre kender en bedre opsætning for den pris, helst en, der ikke ser ud som en spray malet fisk af en slags (alias ingen Alienware / Qosmio)
Old 23 juni 2009, 17:38
Ny Medlem Gruppen

Hmm, redigere knappen ikke findes, det første link bør være: http://www.msimobile.com/level3_prod...px?cid=6&id=67
Old 24 juni 2009, 02:10
Donor-Gruppen

ok er du lookign til en pc eller bærbar? hvis det er en pc er det vel værd det mere som du kan bygge det dig selv vinde en masse viden og erfaring gør det og derefter også spare en masse penge, når bygningen i stedet for at købe færdige.
Old 24 juni 2009, 13:17
Donor-Gruppen

Køb et skærmkort og en Netbook stedet for at betale $ 900 til at spille spil på lav.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "

Mit system: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Bundkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Hukommelse:
2GB Patriot Extreme Performance
Grafikkort (r):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (e):
80 GB + 500 GB
Optisk drev (r):
2x SATA
Sag / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Køling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Network / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 24 juni 2009, 13:39
Ny Medlem Gruppen

Citat:
Jamen jeg er nu på markedet for en ny bærbar
ERM ^
Tja, jeg vil have mere end en Netbook Men jeg mener, en Core 2 solo, ikke interesserer mig heller ikke en gig af ram, jeg er ikke bange for at købe brugt og linix udstyret.
Old 24 juni 2009, 13:41
Donor-Gruppen

Hmmm så sonicjet hvad vil du have, min ven?
Old 24 juni 2009, 19:26
Ny Medlem Gruppen

hmm, ja ... Jeg vil gerne have en bærbar computer i stand til at køre hurtigere end noget jeg har set, til daglig brug, plus stand til spil, hvis det er nødvendigt, tror jeg, at jeg måske har fundet min deal breaker idé om, jeg er stolt af brugeren af Windows 7 x64, og jeg tror, jeg vil forsøge bruger Microsofts EULA aftale mod dem og nægte den, på den måde kan jeg udvide mit sortiment til $ 1.100 (IE $ 200 tilbage til mig via vista restitution) og bruge en 64bit OS, her er de specs Jeg ønsker:
4gigs RAM
2,4 GHz + CPU
GPU på en nvidia 9600m GT eller bedre.
Kinda kant-y ser, men ikke at ligne en legetøjs (no wave-y grafik gerne Asus ether)
Old 25 juni 2009, 04:31
Administrator Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af Sonicjet View Post
Jeg vil gerne have en bærbar computer i stand til at køre hurtigere end noget jeg har set, til daglig brug, plus stand til spil, hvis det er nødvendigt
Citat:
Oprindeligt Indsendt af Sonicjet View Post

GPU på en nvidia 9600m GT eller bedre.
A 9600m GT er næppe toppen af intervallet. Meget langt fra.

Laptops er crap for spil, periode.

Hvis du er en seriøs gamer, købe et skrivebord.

Mit system: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Bundkort:
HP nForce 560
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (r):
Nvidia 7150M Mobilanlæg Integreret
Lydkort:
5.1 Mobilanlæg Integreret
Harddisk (e):
250 GB 5400RPM SATA300
Optisk drev (r):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Sag / PSU:
Stock HP
Køling:
Stock HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 25 juni 2009, 04:42
Donor-Gruppen

YH I anden at Sonic laptops er ingen til gaming min ven, desktops er billigere, nemmere at opbygge og vil spare dig for mange penge. Og du vil få den erfaring med at bygge og installere softwaren fra bunden.
Old 25 juni 2009, 06:22
Administrator Gruppen

Det er ikke bare ned på omkostningerne, fremstiller bare ikke sætte toppen af rækken hardware til bærbare computere, så selv med uendelig penge, et skrivebord vil pisse alle over det, fordi disse laptops du søger, ikke eksisterer.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Hej gutter Jeg er ny her brunomorin Indføre Yourself Her 4 19 december 2008 12:34
Hey gutter, jeg har brug for hjælp porter Off Topic Discussion 2 30 december 2007 14:53
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.