![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jamen jeg er nu på markedet for en ny bærbar computer til at erstatte min gamle døde HP, og jeg er i lyset gaming, jeg mener det nuværende system jeg anvender er en AMD Athlon 2GHz med 1.5Gb DDR2 ram, og de værste skærmkort der nogensinde er lavet: en Nvidia 6100, (men det har en sidste griner: Windows 7 x64) og det bare ikke skære det til gaming på nogen måde, (sin raket hurtigt til den daglige brug Men reelt nice.). .. sooo Her er opsætningen Jeg søger på, og det er ... cool faktisk: msi Gx620-001US Så hvad er dit fyrene udtalelse fra det, turbo-knap overclocks CPU'en til overalt fra 2.6GHz til 2.83GHz, afhængigt system temp aflaesninger, fra hvad jeg har læst. Her er salg side for det:Clicky-klik Også, hvis du fyre kender en bedre opsætning for den pris, helst en, der ikke ser ud som en spray malet fisk af en slags (alias ingen Alienware / Qosmio) |
|
| |||
| |||
| Hmm, redigere knappen ikke findes, det første link bør være: http://www.msimobile.com/level3_prod...px?cid=6&id=67 |
|
| |||
| |||
| ok er du lookign til en pc eller bærbar? hvis det er en pc er det vel værd det mere som du kan bygge det dig selv vinde en masse viden og erfaring gør det og derefter også spare en masse penge, når bygningen i stedet for at købe færdige. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Køb et skærmkort og en Netbook stedet for at betale $ 900 til at spille spil på lav.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Citat:
Tja, jeg vil have mere end en Netbook Men jeg mener, en Core 2 solo, ikke interesserer mig heller ikke en gig af ram, jeg er ikke bange for at købe brugt og linix udstyret. |
|
| |||
| |||
| Hmmm så sonicjet hvad vil du have, min ven? |
|
| |||
| |||
| hmm, ja ... Jeg vil gerne have en bærbar computer i stand til at køre hurtigere end noget jeg har set, til daglig brug, plus stand til spil, hvis det er nødvendigt, tror jeg, at jeg måske har fundet min deal breaker idé om, jeg er stolt af brugeren af Windows 7 x64, og jeg tror, jeg vil forsøge bruger Microsofts EULA aftale mod dem og nægte den, på den måde kan jeg udvide mit sortiment til $ 1.100 (IE $ 200 tilbage til mig via vista restitution) og bruge en 64bit OS, her er de specs Jeg ønsker: 4gigs RAM 2,4 GHz + CPU GPU på en nvidia 9600m GT eller bedre. Kinda kant-y ser, men ikke at ligne en legetøjs (no wave-y grafik gerne Asus ether) |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
![]() Laptops er crap for spil, periode. Hvis du er en seriøs gamer, købe et skrivebord. Mit system: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| YH I anden at Sonic laptops er ingen til gaming min ven, desktops er billigere, nemmere at opbygge og vil spare dig for mange penge. Og du vil få den erfaring med at bygge og installere softwaren fra bunden. |
|
| |||
| |||
| Det er ikke bare ned på omkostningerne, fremstiller bare ikke sætte toppen af rækken hardware til bærbare computere, så selv med uendelig penge, et skrivebord vil pisse alle over det, fordi disse laptops du søger, ikke eksisterer. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Hej gutter Jeg er ny her | brunomorin | Indføre Yourself Her | 4 | 19 december 2008 12:34 |
| Hey gutter, jeg har brug for hjælp | porter | Off Topic Discussion | 2 | 30 december 2007 14:53 |
| Thread Tools | |
| |