vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet

Register

What's Your Guys Outlook joka 900 $ Laptop?

Reply

Thread Tools
Old 23 kesäkuu 2009, 16:29
Uusi Jäsen

Default What's Your Guys Outlook joka 900 $ Laptop?

No olen nyt markkinoille uuden kannettavan tietokoneen PC korvata vanha-kuollut HP ja olen osaksi valossa pelaamista, tarkoitan sitä, että nykyinen järjestelmä Olen käyttäen on AMD Athlon 2GHz kanssa 1.5Gb DDR2 ram, ja huonoin näytönohjain koskaan tehty: an Nvidia 6100, (mutta se on viimeksi nauraa: Windows 7 x64) ja se ei leikata sen pelaamista millään tavalla (sen raketti nopeasti päivittäisen käytön vaikka todellinen nice.). .. got sent out Tässä on setup olen käsittelemässä ja se on ... jäähtyä tosiasiallisesti: msi Gx620-001US
Mikä on sinun kaverit lausunnon siitä, turbo-painiketta overclocks suoritintehon minne tahansa alkaen 2.6GHz ja 2.83GHz riippuen järjestelmän temp lukemien perusteella, mitä olen lukenut.
Tässä on myynti-sivulla on seuraava:Clicky napsautuskohtaisesti
Myös, jos te tiedätte, että parempi asennusohjelma hinta, mieluiten joka ei näytä kuin spray maalattu kaloja jonkinlainen (alias ei Alienware / Qosmio)
Old 23 kesäkuu 2009, 17:38
Uusi Jäsen

Hmm, muokkaa-painiketta ei ole, että ensimmäinen linkki on: http://www.msimobile.com/level3_prod...px?cid=6&id=67
Old 24 kesäkuu 2009, 02:10
Rahoittajien ryhmän

ok olet lookign joita tietokoneeseen tai kannettavaan tietokoneeseen? jos se on pc se on myös hyvin sen arvoista enemmän kuin voit rakentaa se teidän itse saada paljon tietoa ja experiance tekemättä ja sitten myös säästävät paljon rahaa, kun rakennuksen sijaan ostaa valmiina.
Old 24 kesäkuu 2009, 13:17
Rahoittajien ryhmän

Osta näyttösovittimen ja netbook sijaan maksaa 900 dollaria pelata pelejä alhainen.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "

My System: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Emolevy:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-muisti:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Äänikortti:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Kiintolevy (t):
80 Gt + 500 Gt
Optinen asema (t):
2x SATA
Asia / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Jäähdytys:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm alkuun
Network / Internet:
Qwest
Monitor (t):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 24 kesäkuu 2009, 13:39
Uusi Jäsen

Quote:
No olen nyt markkinoille uuden kannettavan tietokoneen
Erm ^
No, haluan enemmän kuin netbook kuitenkin tarkoitan Core 2 soolo ei kiinnosta minua, eikä tekee keikka RAM-muistia, en pelkää ostaa käytetty ja linix varustettu.
Old 24 kesäkuu 2009, 13:41
Rahoittajien ryhmän

Hmmm niin sonicjet mitä haluat ystäväni?
Old 24 kesäkuu 2009, 19:26
Uusi Jäsen

hmm, no ... Haluan kannettavan järjestelmän, joka kykenee näkyä nopeammin kuin mitään olen nähnyt, jokapäiväiseen käyttöön, plus pystyy pelaamista tarvittaessa Uskoisin ovat löytäneet minun käsitellä murskaaja ajatus vaikka olen ylpeä käyttäjä Windows 7 x64 ja uskon, että aion yrittää käyttää Microsoftin EULA sopimusta kohti niitä ja kieltää sen, että miten voi laajentaa minun joukko $ 1.100 (IE $ 200 takaisin minulle kautta näköala tuki) ja käyttää 64bit OS, tässä ovat tekniset Haluan:
4gigs RAM-muistia
2,4 GHz + CPU
GPU tasolla on nvidia 9600m GT tai parempi.
Kinda reuna-y näyttää, mutta ei HAKU kuten lelu (no wave-y grafiikka kuten Asus ether)
Old 25 kesäkuu 2009, 04:31
Administrator Group

Quote:
Originally Posted by Sonicjet View Post
Haluan kannettavan järjestelmän, joka kykenee näkyä nopeammin kuin mitään olen nähnyt, jokapäiväiseen käyttöön, plus pystyy pelaamista tarvittaessa
Quote:
Originally Posted by Sonicjet View Post

GPU tasolla on nvidia 9600m GT tai parempi.
A 9600m GT tuskin alkuun välillä. Hyvin kaukana siitä.

Sylimikrot ovat crap pelejä varten, kausi.

Jos olet vakava gamer, osta työpöydälle.

My System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Emolevy:
HP nForce 560
RAM-muisti:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Laivaostoksista Yhdennetty
Äänikortti:
5.1 Laivaostoksista Yhdennetty
Kiintolevy (t):
250GB 5400RPM SATA300
Optinen asema (t):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Asia / PSU:
Kanta HP
Jäähdytys:
Kanta HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 Mt Virgin Kaapeli
Monitor (t):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 25 kesäkuu 2009, 04:42
Rahoittajien ryhmän

Yh I second that Sonic läppäreissä ole peli ystäväni työpöydät ovat halvempia, helpompi rakentaa ja säästää paljon rahaa. Ja saat kokemus rakennus-ja asentamalla ohjelmisto tyhjästä.
Old 25 kesäkuu 2009, 06:22
Administrator Group

Kyse ei ole vain alaspäin kustannukset, valmistaa vain Älä alkuun valikoima laitteisto osaksi läppäreissä, joten jopa ääretön rahaa, Desktop sauhuta kaikkialla, sillä nämä läppäreissä etsit ei ole olemassa.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Hei kaverit olen uusi tässä brunomorin Esittele itsesi Täällä 4 19. Joulukuu 2008 12:34
Hei kaverit, tarvitsen apua portteri Off Topic Discussion 2 30 Dec 2007 14:53
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.