![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| No olen nyt markkinoille uuden kannettavan tietokoneen PC korvata vanha-kuollut HP ja olen osaksi valossa pelaamista, tarkoitan sitä, että nykyinen järjestelmä Olen käyttäen on AMD Athlon 2GHz kanssa 1.5Gb DDR2 ram, ja huonoin näytönohjain koskaan tehty: an Nvidia 6100, (mutta se on viimeksi nauraa: Windows 7 x64) ja se ei leikata sen pelaamista millään tavalla (sen raketti nopeasti päivittäisen käytön vaikka todellinen nice.). .. got sent out Tässä on setup olen käsittelemässä ja se on ... jäähtyä tosiasiallisesti: msi Gx620-001US Mikä on sinun kaverit lausunnon siitä, turbo-painiketta overclocks suoritintehon minne tahansa alkaen 2.6GHz ja 2.83GHz riippuen järjestelmän temp lukemien perusteella, mitä olen lukenut. Tässä on myynti-sivulla on seuraava:Clicky napsautuskohtaisesti Myös, jos te tiedätte, että parempi asennusohjelma hinta, mieluiten joka ei näytä kuin spray maalattu kaloja jonkinlainen (alias ei Alienware / Qosmio) |
|
| |||
| |||
| Hmm, muokkaa-painiketta ei ole, että ensimmäinen linkki on: http://www.msimobile.com/level3_prod...px?cid=6&id=67 |
|
| |||
| |||
| ok olet lookign joita tietokoneeseen tai kannettavaan tietokoneeseen? jos se on pc se on myös hyvin sen arvoista enemmän kuin voit rakentaa se teidän itse saada paljon tietoa ja experiance tekemättä ja sitten myös säästävät paljon rahaa, kun rakennuksen sijaan ostaa valmiina. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Osta näyttösovittimen ja netbook sijaan maksaa 900 dollaria pelata pelejä alhainen.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Quote:
No, haluan enemmän kuin netbook kuitenkin tarkoitan Core 2 soolo ei kiinnosta minua, eikä tekee keikka RAM-muistia, en pelkää ostaa käytetty ja linix varustettu. |
|
| |||
| |||
| Hmmm niin sonicjet mitä haluat ystäväni? |
|
| |||
| |||
| hmm, no ... Haluan kannettavan järjestelmän, joka kykenee näkyä nopeammin kuin mitään olen nähnyt, jokapäiväiseen käyttöön, plus pystyy pelaamista tarvittaessa Uskoisin ovat löytäneet minun käsitellä murskaaja ajatus vaikka olen ylpeä käyttäjä Windows 7 x64 ja uskon, että aion yrittää käyttää Microsoftin EULA sopimusta kohti niitä ja kieltää sen, että miten voi laajentaa minun joukko $ 1.100 (IE $ 200 takaisin minulle kautta näköala tuki) ja käyttää 64bit OS, tässä ovat tekniset Haluan: 4gigs RAM-muistia 2,4 GHz + CPU GPU tasolla on nvidia 9600m GT tai parempi. Kinda reuna-y näyttää, mutta ei HAKU kuten lelu (no wave-y grafiikka kuten Asus ether) |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Quote:
![]() Sylimikrot ovat crap pelejä varten, kausi. Jos olet vakava gamer, osta työpöydälle. My System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Yh I second that Sonic läppäreissä ole peli ystäväni työpöydät ovat halvempia, helpompi rakentaa ja säästää paljon rahaa. Ja saat kokemus rakennus-ja asentamalla ohjelmisto tyhjästä. |
|
| |||
| |||
| Kyse ei ole vain alaspäin kustannukset, valmistaa vain Älä alkuun valikoima laitteisto osaksi läppäreissä, joten jopa ääretön rahaa, Desktop sauhuta kaikkialla, sillä nämä läppäreissä etsit ei ole olemassa. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Hei kaverit olen uusi tässä | brunomorin | Esittele itsesi Täällä | 4 | 19. Joulukuu 2008 12:34 |
| Hei kaverit, tarvitsen apua | portteri | Off Topic Discussion | 2 | 30 Dec 2007 14:53 |
| Thread Tools | |
| |