mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer

Register

What's Your Gutter Outlook på en 900 $ Laptop?

Reply

Thread Tools
Old 23 juni 2009, 16:29
New Member Group

Default What's Your Gutter Outlook på en 900 $ Laptop?

Vel jeg er nå i markedet for en ny bærbar PC til å erstatte min gamle døde HP og jeg er i lys spill, jeg mener dagens system jeg bruker er en AMD Athlon 2GHz med 1.5Gb DDR2 ram, og det verste skjermkort gjort: en Nvidia 6100, (men det har en siste latter: Windows 7 x64) og det bare ikke kutt for spilling på noen måte, (sin rakett raskt for dag til dag bruker skjønt, virkelig fint.). .. sooo Her er oppsettet jeg ser på, og det er ... kult faktisk: msi Gx620-001US
Så hva er det gutta synes om den, turbo knapp overclocks CPU til alt fra 2.6GHz til 2.83GHz, avhengig system temp opplesninger, fra hva jeg har lest.
Her er det salg side for det:Clicky klikk
Også hvis dere vet om et bedre oppsett for prisen, fortrinnsvis en som ikke ser ut som en spray malt fisk av noe slag (aka no Alienware / Qosmio)
Old 23 juni 2009, 17:38
New Member Group

Hmm, redigere knappen finnes ikke, det første koblingen skal være: http://www.msimobile.com/level3_prod...px?cid=6&id=67
Old 24 juni 2009, 02:10
Donor Group

ok er du lookign til en PC eller laptop? hvis det er en pc er det vel verdt det mer som du kan bygge den selv få mye kunnskap og experiance dermed og også sparer mye penger når bygningen i stedet for å kjøpe klar gjort.
Old 24 juni 2009, 13:17
Donor Group

Kjøp et skjermkort og en netbook stedet for å betale $ 900 for å spille spill på lav.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp.

Min System: 日夏子

Prosessor (er):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Hovedkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-minne:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (er):
80 GB + 500 GB
Optisk stasjon (er):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Cooling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Nettverk / Internett:
Qwest
Skjerm (er):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 24 juni 2009, 13:39
New Member Group

Sitat:
Vel jeg er nå i markedet for en ny laptop
Erm ^
Vel, jeg vil ha mer enn en netbook skjønt, jeg mener en Core 2 solo ikke interesserer meg, heller ikke en gig av ram, jeg er ikke redd for å kjøpe brukt og linix utstyrt.
Old 24 juni 2009, 13:41
Donor Group

Hmmm så sonicjet hva ønsker du vennen min?
Old 24 juni 2009, 19:26
New Member Group

Hmm, vel ... jeg vil ha en bærbar system i stand til å kjøre raskere enn noe jeg har sett, for daglig bruk, pluss stand til gaming hvis det er nødvendig, jeg tror jeg kanskje har funnet min deal breaker idé om, jeg er stolt av Windows 7 x64 og jeg tror jeg kommer til å prøve bruke Microsofts EULA-avtalen mot dem og benekte det, på den måten jeg kan utvide min rekkevidde til $ 1.100 (IE $ 200 tilbake til meg via vista refusjon) og bruk en 64bit OS, finner du spesifikasjoner her Jeg ønsker:
4gigs RAM
2,4 + CPU
GPU på nivået av et nvidia 9600m GT eller bedre.
Kinda kant-y ser, men ikke ser ut som en lekebil (no wave-y grafikk som Asus eter)
Old 25 juni 2009, 04:31
Administrator Group

Sitat:
Originally Posted by Sonicjet View Post
Jeg vil ha en bærbar system i stand til å kjøre raskere enn noe jeg har sett, for daglig bruk, pluss stand til gaming hvis nødvendig
Sitat:
Originally Posted by Sonicjet View Post

GPU på nivået av et nvidia 9600m GT eller bedre.
Et 9600m GT er neppe toppen av serien. Svært langt fra det.

Laptops er dritt for spill perioden.

Hvis du er en seriøs gamer, kjøpe en stasjonær.

Min System: Hybr! D

Prosessor (er):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Hovedkort:
HP nForce 560
RAM-minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Om bord Integrert
Lydkort:
5.1 Om bord Integrert
Harddisk (er):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk stasjon (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Stock HP
Cooling:
Stock HP
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 25 juni 2009, 04:42
Donor Group

Yh jeg andre som Sonic laptopper er ikke for spill min venn, skrivebord er billigere og enklere å bygge og vil spare deg for mye penger. Og du vil få erfaring med å bygge og installere programvare fra grunnen av.
Old 25 juni 2009, 06:22
Administrator Group

Det er ikke bare ned til kost, produserer bare ikke sette toppen av utvalg maskinvare i bærbare datamaskiner, så selv med uendelig penger, en stasjonær vil pisse hele det fordi disse laptopper du søker ikke finnes.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Hei folkens Jeg er ny i dette brunomorin Presenter deg selv her 4 19 desember 2008 12:34
Hei folkens, jeg trenger hjelp porter Av Emne Diskusjon 2 30 desember 2007 14:53
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.