mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer

Register

Trådløs enhet for bruk med Power Point - Råd om utstyr

Reply

Thread Tools
Old 29. Jan 2009, 19:19
Medlem Group

Default Trådløs enhet for bruk med Power Point - Råd om utstyr

Jeg er i behov for en trådløs enhet til bruk med strøm punkt. Jeg har sett dem som også har en laser vedlagt. Noen andre funksjoner jeg trenger å se opp for? Noen anbefalinger?
Old 14nde Feb 2009, 15:07
Medlem Group

Default Trådløs enhet for bruk med Power Point - Råd om utstyr

Jeg vil anbefale en DELL AXIM X30 PDA .. kan du purchae en fra ebay .. stor selger .. supert produkt!

skål
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
PC Failure Jeg tror det strømforsyningen, men jeg trenger råd ... Jakey5565 General Hardware Chat 3 31 august 2008 01:11
Trådløst Tilgangspunkt! chrismorris730 Nettverk, modem og VoIP 3 12 februar 2008 10:30
Connecting kabeltilkoblede modem til trådløse acces punkt / modem? Hjelp kan du DKOli Nettverk, modem og VoIP 1 26 desember 2007 08:51
Wireless Access Point embassy0808 Nettverk, modem og VoIP 2 15 mai 2007 06:07
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.