![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg vil gerne købe en mobil at doesnt dræne batteriet med det samme. Det ville være dejligt, hvis alle kan sige, hvad notesbog de har (model, skærmstørrelse) og hvor længe deres batteri holder. Også, hvis nogen kunne nævne, hvor meget længere er den langt om længe batterys afholde deres beregning. Thanks very much! Paul. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Flyttet til mobiltelefoner, Håndholdte og PDA's.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| notesbog som i bærbar? im forvirret om hvad elementet du spørger om
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Studerende med batteri Issue - Hvordan Reducer Batteri Drain | Poeticsoul44 | Laptops, Mobiles & PDA'er | 8 | 27 februar 2009 21:48 |
| Laptop Batteri ikke genkendt. | SlapnutSkits | Laptops, Mobiles & PDA'er | 1 | 29. sep 2008 05:36 |
| Hvor meget gør Q6700s i laptops påvirke batteriets levetid? | Compasky | Laptops, Mobiles & PDA'er | 1 | 19 februar 2008 17:24 |
| Laptop batteri | mrdaveyk | Laptops, Mobiles & PDA'er | 2 | 25 november 2007 16:52 |
| 8 timers batteritid fra en afgift | Hybr! D | Laptops, Mobiles & PDA'er | 3 | 25. maj 2007 09:23 |
| Thread Tools | |
| |