![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg vil kjøpe en mobil som ikke tappe batteriet umiddelbart. Det ville være flott om alle kan si hva Notatboken de har (modell, skjermstørrelse), og hvor lenge deres batteriet varer. Også hvis noen kunne nevne hvor mye lenger den lange siste batterys holder sine kostnader. Tusen takk! Paul. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Flyttet til mobiler, Håndholdte og PDA.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| notatboken som i laptop? im forvirret av hva elementet du ber om
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Student med batteri utgave - Hvordan Reduser Battery Drain | Poeticsoul44 | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 8 | 27 februar 2009 21:48 |
| Laptop Battery ikke gjenkjent. | SlapnutSkits | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 1 | 29. sep 2008 05:36 |
| Hvor mye Q6700s i laptopper påvirke batterilevetiden? | Compasky | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 1 | 19 februar 2008 17:24 |
| Laptop batteri | mrdaveyk | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 2 | 25 nov 2007 16:52 |
| 8 timer batterilevetid fra en kostnad | Hybr! D | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 3 | 25 mai 2007 09:23 |
| Thread Tools | |
| |