![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Minulla on 3 usb-modeemi ja kun yrität muodostaa yhteyden net se coes jopa modeemi toimii normaalisti ja sitten sanotaan, että "ei luoda ras merkintä". Olen myös saa signaalin missä olen elävät vain jos olen upstairs.I on tryed kaikki ja jopa rengastusasemiin kolme, mutta ne eivät ole apua all.Please joku antaa minulle answer.It on hyvin turhauttavaa! Myös En ole tietokone nörttisi joten älä päästä liian tekninen! lol : närkästynyt: |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Lexmark E250DN "Värikasetti alueen epäsuhta" virhe | shaun236 | Digital Imaging & Tulostimet | 1 | 25. toukokuuta 2009 15:30 |
| Internet Explorerin Virheiden - Virheet tämän verkkosivun voi aiheuttaa sen toimimaan väärin " | miklaw | Web-selaimet ja FTP Clients | 4 | 5. Huhtikuu 2009 12:12 |
| Kiintolevy Virhe käynnistyskansiosta - "Disk Error" "Paina mitä tahansa näppäintä uudelleen" | ashaiba | Rautatavaran Chat | 6 | 13th Mar 2009 15:56 |
| Läppäri ei käynnistymässä, "syntaksia" tai "disk error". | aechain | Windows-käyttöjärjestelmät | 5 | 24th Jan 2008 15:45 |
| Eternal "hankkiminen verkko-osoite" verkko-kortti | Robbie | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 4 | 20. marraskuu 2007 10:46 |
| Thread Tools | |
| |