![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ik heb een 3 usb-modem en wanneer wordt geprobeerd om verbinding te maken met het net dat coes up modem normaal functioneert en vervolgens zegt "niet om ras item". Ik krijg geen signaal waar ik woon alleen als ik upstairs.I hebben tryed alles en zelfs beltoon drie maar ze zijn geen hulp bij all.Please iemand geef me de answer.It is zeer frustrerend! Ook ik ben geen computer geek dus doe niet te technisch! lol : boos: |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Lexmark E250DN "Tonercartridge regio mismatch" error | shaun236 | Digital Imaging & Printers | 1 | 25 mei 2009 15:30 |
| Internet Explorer Error - "Fouten op deze webpagina kunnen veroorzaken aan het werk onjuist" | miklaw | Web Browsers & FTP Clients | 4 | De 5 april 2009 12:12 |
| Harddrive Fout op Bootup - "Disk Error" "Press any key to restart" | ashaiba | Algemeen Hardware Chat | 6 | 13 mrt 2009 15:56 |
| Laptop niet opstarten, "syntax" of "disk error". | aechain | Windows besturingssystemen | 5 | 24 Jan 2008 15:45 |
| Eeuwige "Acquiring Network Address" op netwerkkaart | Robbie | Netwerken, modems & VoIP | 4 | 20 nov 2007 10:46 |
| Thread Tools | |
| |