mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Nettverk, modem og VoIP

Register

3 Network USB Modem - "mislykkes å opprette ras oppføring" Error

Reply

Thread Tools
Old 18 juni 2009, 16:12
New Member Group

Default 3 Network USB Modem - "mislykkes å opprette ras oppføring" Error

Jeg har 3 USB-modem og når jeg prøver å koble til nett det coes opp modemet fungerer normalt og sier "mislykkes å opprette ras oppføring". Jeg får ingen signal der jeg bor bare hvis jeg upstairs.I har tryed alt og selv ringe tre, men de er ingen hjelp på all.Please noen gi meg answer.It er veldig frustrerende! Også jeg ikke datamaskinen geek så du ikke kommer for teknisk! lol
: sint:
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Lexmark E250DN "tonerpatron regionen samsvarer ikke" feil shaun236 Digital Imaging & Skrivere 1 25 mai 2009 15:30
Internet Explorer Error - "Feil på websiden kan føre til arbeid feil" miklaw Nettlesere & FTP Clients 4 5 april 2009 12:12
Harddrive Feil på Bootup - "Disk Error" "Trykk en tast for å starte" ashaiba General Hardware Chat 6 13 mars 2009 15:56
Laptop starter ikke opp, "syntaks" eller "disk error". aechain Windows-operativsystemer 5 24 januar 2008 15:45
Eternal "Henter nettverksadressen" på nettverkskort Robbie Nettverk, modem og VoIP 4 20 nov 2007 10:46
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.