![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg har 3 USB-modem og når jeg prøver å koble til nett det coes opp modemet fungerer normalt og sier "mislykkes å opprette ras oppføring". Jeg får ingen signal der jeg bor bare hvis jeg upstairs.I har tryed alt og selv ringe tre, men de er ingen hjelp på all.Please noen gi meg answer.It er veldig frustrerende! Også jeg ikke datamaskinen geek så du ikke kommer for teknisk! lol : sint: |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Lexmark E250DN "tonerpatron regionen samsvarer ikke" feil | shaun236 | Digital Imaging & Skrivere | 1 | 25 mai 2009 15:30 |
| Internet Explorer Error - "Feil på websiden kan føre til arbeid feil" | miklaw | Nettlesere & FTP Clients | 4 | 5 april 2009 12:12 |
| Harddrive Feil på Bootup - "Disk Error" "Trykk en tast for å starte" | ashaiba | General Hardware Chat | 6 | 13 mars 2009 15:56 |
| Laptop starter ikke opp, "syntaks" eller "disk error". | aechain | Windows-operativsystemer | 5 | 24 januar 2008 15:45 |
| Eternal "Henter nettverksadressen" på nettverkskort | Robbie | Nettverk, modem og VoIP | 4 | 20 nov 2007 10:46 |
| Thread Tools | |
| |