vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Verkottuminen, Modeemit & VoIP

Register

Pääsy verkkoon etäsijainnista.

Reply

Thread Tools
Old 12 tammikuu 2008, 16:25
Uusi Jäsen

Default Pääsy verkkoon etäsijainnista.

Hei:
Minulla on toimisto viisi verkkoon comptuers ja palvelin. Etsin kirjautua verkko kotini toimiston tietokoneeseen. Saan yhteydessä minun palvelimen kautta etätyöpöytäyhteyden, mutta haluan päivittää ja tallentaa tiedostoja Työskentelen kotona verkkoon.
Olen ollut useita ehdotuksia: VPN, Mirror Server, Ultra käyttää etäyhteyden tallentaa ja siirtää tiedostoja. Onko muita vaihtoehtoja? Mikä on paras panos?
Minun määrä verkossa olevia tietokoneita kaksinkertaistuu seuraavien kuuden kuukauden aikana yhteensä 10-12.

Kiitos
Old 12 tammikuu 2008, 17:24
Rahoittajien ryhmän

Mirror Server, kuten ehkä tiedätte tarkoittaa kahdesti levytilan käyttöä. Sinun olisi myös jonkinlainen sovellusten synkronoi automaattisesti sekä toisiinsa.

VPN on mitä tiedän sen, kipu perustaa. Sinun asettaa pääsyn valvontaa ja vastaavat. Olen vain aina ollut käyttäjän puolella tässä, joten en tiedä juuri mitään.

Ultra on ainoa, mitä olen työskennellyt tämän erän. Voit valvoa ulkomaisen Desktop (kuten MS: n Remote Desktop), mutta voit myös siirtää tiedostoja. Tämä on todennäköisesti helpoin perustaa.

My System: Toshiba Satellite A200-28p

Processor (s):
Intel Core 2 Duo T8100
Emolevy:
Mobile Intel PM965 Express-piirisarja
RAM-muisti:
1024 + 2048MB DDR2 667
Graphics Card (s):
ATI HD 2600 XT
Äänikortti:
Toshiba Bass Enhanced Sound System
Kiintolevy (t):
200GB 5400RPM
Optinen asema (t):
DVD Super Multi
Asia / PSU:
Satellite A200-sarja
Jäähdytys:
Kanta
Network / Internet:
Intel 4965AGN
Monitor (t):
15.4 "1280 X800 Toshiba TruBrite
Operating System (s):
Windows Vista SP1 / Fedora i386
Old 13 tammikuu 2008, 10:41
Rahoittajien ryhmän

Hei

Mitä ohjelmisto ei palvelin aikavälillä?

Paljon kiitoksia

Leo
Old 13 tammikuu 2008, 21:30
Sin
Jäsen

VPN olisi ja on paras vaihtoehto. Se ei ole kipua perustaa, se on erittäin helppo itse. Olemassa joitakin VPN-asiakkaat, jotka ovat kipu perustaa ohjelmiston asiakkaan puolella, mutta thats kaikki mukaisesti kyseisen ohjelman tekijälle. Olet hyvin rajattu RDP, ja VNC on hyvä valvoa etätyöpöytiin, ja tiedostojen siirto, mutta on tiedetty olevan ongelmia mixed-mode ja monikanava-ympäristöissä. Lisäksi se ei ole yhtä nopeasti kuin VPN-yhteyden. Mitä yrität tehdä, mitä suurin osa liiketoimintaa siellä tehdä, ja eniten käytetty protokolla on VPN, koska sen nopeus, helppokäyttöisyys, luotettavuus ja turvallisuus.

Jotta yrityksen koko sinun SoHo palomuuri, kuten Firebox tai SonicWALL on se, mitä monet muut yritykset, jotka koko käytössä, ja ne ovat VPN on sisäänrakennettu, joka on erittäin helppo asentaa. Voit perustaa VPN, käyttäjä luettelot, ja käytönvalvonta sitä kautta koko http (s) (selain), ja sitten olet hyvä mennä.
Old 19 tammikuu 2008, 08:17
Uusi Jäsen

Palvelin on Windows Server2003.
Jos menen ja VPN-palomuuri ... jota en tiedä mitään ... on olemassa yksi nimenomaan joku voisi suositella? Kuinka helppoa on määrittää VPN-up ... IT-tech tarvitaan?
Old 19 tammikuu 2008, 16:29
Rahoittajien ryhmän

Luultavasti paras minulle Viittaan MS siitä.

On tietysti paljon asioita voit lukea. I'd todennäköisesti suosittele tämä artikkeli.
Old 20 tammikuu 2008, 17:18
Sin
Jäsen

Quote:
Originally Posted by littleeddy View Post
Palvelin on Windows Server2003.
Jos menen ja VPN-palomuuri ... jota en tiedä mitään ... on olemassa yksi nimenomaan joku voisi suositella? Kuinka helppoa on määrittää VPN-up ... IT-tech tarvitaan?
Toimistoja saman kokoluokan, I'd recommend Firebox tai SonicWALL. Ne ovat molemmat hyviä merkkejä. Tai Cisco tuotteen SoHo verkoissa. Mutta ne artikkelit, jotka on lähetetty postitse ennen minua ovat erittäin hyviä asioita lukea, jos et tiedä paljoakaan VPN: n. Ne on helppo ottaa käyttöön, ja ne ovat yleensä vaivatonta, mutta sinun täytyy tietää, mitä olet tekemässä. Ottaa se henkilö ei olisi paljon apua.
Old 20 tammikuu 2008, 17:33
Rahoittajien ryhmän

Löytyi tämä, en tiedä, jos se on kunnossa, mitä haluat.

http://www.iopus.com/ipig/?ref=padipigs

Aito on ilmainen ja mahdollistaa kauko-kirjautumisia.

Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Pääsy Vista ilman salasanaa Windows-käyttöjärjestelmät 18 29th Aug 2008 03:18
Valitettavasti sen vielä kerran - Painaminen ongelmia verkon + pääseminen yksi tietokone rbscooby Verkottuminen, Modeemit & VoIP 10 28th Apr 2008 13:58
Pääseminen tai lopettaminen spostitili atomicjenn01 Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu 1 3. helmikuu 2008 13:48
Kauko pääsy tietokoneen vapaa kautta LAN vk3fcll General Software Chat 2 24th Jan 2008 18:00
Control Engineering Win2000/Remote Control Software, Going Network 597 General Software Chat 1 28. marraskuu 2007 13:19
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.