![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei: Minulla on toimisto viisi verkkoon comptuers ja palvelin. Etsin kirjautua verkko kotini toimiston tietokoneeseen. Saan yhteydessä minun palvelimen kautta etätyöpöytäyhteyden, mutta haluan päivittää ja tallentaa tiedostoja Työskentelen kotona verkkoon. Olen ollut useita ehdotuksia: VPN, Mirror Server, Ultra käyttää etäyhteyden tallentaa ja siirtää tiedostoja. Onko muita vaihtoehtoja? Mikä on paras panos? Minun määrä verkossa olevia tietokoneita kaksinkertaistuu seuraavien kuuden kuukauden aikana yhteensä 10-12. Kiitos |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mirror Server, kuten ehkä tiedätte tarkoittaa kahdesti levytilan käyttöä. Sinun olisi myös jonkinlainen sovellusten synkronoi automaattisesti sekä toisiinsa.
VPN on mitä tiedän sen, kipu perustaa. Sinun asettaa pääsyn valvontaa ja vastaavat. Olen vain aina ollut käyttäjän puolella tässä, joten en tiedä juuri mitään. Ultra on ainoa, mitä olen työskennellyt tämän erän. Voit valvoa ulkomaisen Desktop (kuten MS: n Remote Desktop), mutta voit myös siirtää tiedostoja. Tämä on todennäköisesti helpoin perustaa. My System: Toshiba Satellite A200-28p
|
|
| |||
| |||
| Hei Mitä ohjelmisto ei palvelin aikavälillä? Paljon kiitoksia Leo |
|
| |||
| |||
| VPN olisi ja on paras vaihtoehto. Se ei ole kipua perustaa, se on erittäin helppo itse. Olemassa joitakin VPN-asiakkaat, jotka ovat kipu perustaa ohjelmiston asiakkaan puolella, mutta thats kaikki mukaisesti kyseisen ohjelman tekijälle. Olet hyvin rajattu RDP, ja VNC on hyvä valvoa etätyöpöytiin, ja tiedostojen siirto, mutta on tiedetty olevan ongelmia mixed-mode ja monikanava-ympäristöissä. Lisäksi se ei ole yhtä nopeasti kuin VPN-yhteyden. Mitä yrität tehdä, mitä suurin osa liiketoimintaa siellä tehdä, ja eniten käytetty protokolla on VPN, koska sen nopeus, helppokäyttöisyys, luotettavuus ja turvallisuus. Jotta yrityksen koko sinun SoHo palomuuri, kuten Firebox tai SonicWALL on se, mitä monet muut yritykset, jotka koko käytössä, ja ne ovat VPN on sisäänrakennettu, joka on erittäin helppo asentaa. Voit perustaa VPN, käyttäjä luettelot, ja käytönvalvonta sitä kautta koko http (s) (selain), ja sitten olet hyvä mennä. |
|
| |||
| |||
| Palvelin on Windows Server2003. Jos menen ja VPN-palomuuri ... jota en tiedä mitään ... on olemassa yksi nimenomaan joku voisi suositella? Kuinka helppoa on määrittää VPN-up ... IT-tech tarvitaan? |
|
| |||
| |||
| Luultavasti paras minulle Viittaan MS siitä. On tietysti paljon asioita voit lukea. I'd todennäköisesti suosittele tämä artikkeli. |
|
| |||
| |||
| Toimistoja saman kokoluokan, I'd recommend Firebox tai SonicWALL. Ne ovat molemmat hyviä merkkejä. Tai Cisco tuotteen SoHo verkoissa. Mutta ne artikkelit, jotka on lähetetty postitse ennen minua ovat erittäin hyviä asioita lukea, jos et tiedä paljoakaan VPN: n. Ne on helppo ottaa käyttöön, ja ne ovat yleensä vaivatonta, mutta sinun täytyy tietää, mitä olet tekemässä. Ottaa se henkilö ei olisi paljon apua. |
|
| |||
| |||
| Löytyi tämä, en tiedä, jos se on kunnossa, mitä haluat. http://www.iopus.com/ipig/?ref=padipigs Aito on ilmainen ja mahdollistaa kauko-kirjautumisia.
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Pääsy Vista ilman salasanaa | Aå | Windows-käyttöjärjestelmät | 18 | 29th Aug 2008 03:18 |
| Valitettavasti sen vielä kerran - Painaminen ongelmia verkon + pääseminen yksi tietokone | rbscooby | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 10 | 28th Apr 2008 13:58 |
| Pääseminen tai lopettaminen spostitili | atomicjenn01 | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 1 | 3. helmikuu 2008 13:48 |
| Kauko pääsy tietokoneen vapaa kautta LAN | vk3fcll | General Software Chat | 2 | 24th Jan 2008 18:00 |
| Control Engineering Win2000/Remote Control Software, Going Network | 597 | General Software Chat | 1 | 28. marraskuu 2007 13:19 |
| Thread Tools | |
| |