mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Netwerken, modems & VoIP

Register

Toegang tot het netwerk van externe locatie.

Reply

Thread Tools
Old 12 januari 2008, 16:25
Nieuw Lid Fractie

Default Toegang tot het netwerk van externe locatie.

Hallo:
Ik heb kantoor met vijf genetwerkte comptuers en een server. Ik ben op zoek naar mijn toegang tot het netwerk vanuit mijn kantoor aan huis computer. Kan ik aangesloten op mijn server via Remote Desktop Connection, maar ik wil updaten en opslaan ik werk thuis op het netwerk.
Ik heb een aantal suggesties: VPN, Mirror Server, UltraVNC gebruikt door de externe verbinding op te slaan en de overdracht van bestanden. Zijn er andere mogelijkheden? Wat is mijn beste weddenschap?
Mijn nummer van genetwerkte computers zal verdubbelen in de komende zes maanden voor een totaal van 10-12.

Bedankt
Old 12 januari 2008, 17:24
MJM
Donor Groep

Mirror Server, zoals u waarschijnlijk weet betekent het dubbele van de schijfruimte te gebruiken. U zou ook moeten een soort van toepassingen die automatisch gesynchroniseerd zowel aan elkaar.

VPN is van wat ik weet het, een pijn te zetten. Je hebt om de toegang tot de controles en dergelijke. Ik heb alleen ooit op de gebruiker kant van dit, dus ik weet niet veel over.

UltraVNC is het enige wat ik heb gewerkt met deze partij. U kunt een buitenlandse desktop (net als bij MS's Remote Desktop), maar u kunt ook bestanden uitwisselen. Dit zal waarschijnlijk het makkelijkst te zetten.

Mijn Systeem: Toshiba Satellite A200-28 septdecies

Processor (s):
Intel Core 2 Duo T8100
Moederbord:
Mobile Intel PM965 Express Chipset
RAM Geheugen:
1024 + 2048MB DDR2 667
Graphics Card (s):
ATI HD 2600 XT
Sound Card:
Toshiba Bass Enhanced Sound System
Hard Drive (s):
200GB 5400RPM
Optische Drive (s):
DVD Super Multi
Case / PSU:
Satellite A200-serie
Koeling:
Voorraad
Netwerk / Internet:
Intel 4965AGN
Monitor (s):
15.4 "1280 x800 Toshiba TruBrite
Operating System (s):
Windows Vista SP1 / Fedora i386
Old 13 januari 2008, 10:41
Donor Groep

Hoi

Welke software heeft de server te draaien?

Many Thanks

Leo
Old 13 januari 2008, 21:30
Sin
Lid Fractie

VPN zou en is uw beste weddenschap. Het is geen pijn te zetten, het is heel makkelijk eigenlijk. Er zijn enkele VPN-clients die een pijn het opzetten van de software op de client-kant, maar thats all in overeenstemming met die specifieke software leverancier. Je bent zeer beperkt met RDP, VNC en is goed voor het regelen van externe bureaubladen, en het overdragen van bestanden, maar is bekend dat problemen in de mixed-mode hebben in multi-platform omgevingen. Het is ook niet zo snel als een VPN-verbinding. Wat je probeert te doen is wat een grote meerderheid van de zaken die er te doen, en het meest gebruikte protocol is VPN vanwege zijn snelheid, gebruiksgemak, betrouwbaarheid en veiligheid.

Voor een bedrijf met de omvang van jou, een SoHo firewall zoals FireBox of SonicWall is wat een hoop andere bedrijven die grootte te gebruiken, en zij hebben VPN-functies ingebouwd, die zeer eenvoudig op te zetten. U kunt de VPN, gebruiker lijsten, en de toegang controles met het allemaal via http (s) (web browser), en dan ben je goed om te gaan.
Old 19 januari 2008, 08:17
Nieuw Lid Fractie

De server is Windows Server2003.
Als ik ga met een VPN-firewall ... waarvan ik weet niets over ... is er een speciaal iemand zou aanbevelen? Hoe makkelijk is het om een VPN opzetten ... IT-tech nodig?
Old 19 januari 2008, 16:29
MJM
Donor Groep

Waarschijnlijk het beste voor mij om verwijzen u naar MS voor.

Er zijn natuurlijk een heleboel dingen die je kan lezen. Ik zou waarschijnlijk aanbevelen dit artikel.
Old 20 januari 2008, 17:18
Sin
Lid Fractie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door littleeddy View Post
De server is Windows Server2003.
Als ik ga met een VPN-firewall ... waarvan ik weet niets over ... is er een speciaal iemand zou aanbevelen? Hoe makkelijk is het om een VPN opzetten ... IT-tech nodig?
Voor een kantoor van dat formaat zou ik aanbevelen Firebox of Sonicwall. Ze zijn beide goed merken. Of een Cisco-product voor SOHO-netwerken. Maar die artikelen die is gepost in de post boven mij zijn erg goede dingen om te lezen over als je niet weet veel over VPN's. Ze zijn eenvoudig op te zetten, en zijn meestal probleemloos, maar je moet weten wat je doet. Na een IT-persoon zou er een hoop hulp ook.
Old 20 januari 2008, 17:33
Donor Groep

Gevonden dit, weet niet of het geschikt is voor wat je wilt.

http://www.iopus.com/ipig/?ref=padipigs

RealVNC is gratis en maakt remote logins.

Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Toegang tot Vista zonder wachtwoord MJM Windows besturingssystemen 18 29 aug 2008 03:18
Het spijt me opnieuw zijn - Problemen met afdrukken via het netwerk + Toegang tot een computer rbscooby Netwerken, modems & VoIP 10 28 apr 2008 13:58
Een annulering e-mail account atomicjenn01 E-mail, VoIP & IM Overleg 1 De 3 februari 2008 13:48
Remote Toegang tot een computer gratis via LAN vk3fcll Algemene programmatuurnoot Chat 2 24 Jan 2008 18:00
Control Engineering Win2000/Remote Control Software, Going Netwerk 597 Algemene programmatuurnoot Chat 1 28 nov 2007 13:19
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.