mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Netwerken, modems & VoIP

Register

Alternatief voor draadloos.

Reply

Thread Tools
Old 6 dec 2007, 10:25
Nieuw Lid Fractie

Default Alternatief voor draadloos.

Hi all, nieuw in dit forum, maar ik dacht dat het zou de beste plek om te vinden wat broodnodige info.Ive onlangs met behulp van een draadloze router (Linksys wrt54gs) geen problemen, maar spoel im zeer serieuze en na reeding over hoe gemakkelijk het is te kraken van de beveiliging op deze ive besloten gebruik te maken van het elektriciteitsnet adapters.My probleem is degene im kijken http://www.pcworld.co.uk/martprd/sto...ory_oid=-32721 zegt dat ik ook nodig voor de aanschaf van een router. Helpen, als ik dacht dat deze waren gewoon de stekker in en weg je gaat, ik heb beperkte computer kennis dus een beetje advies over dit zou een grote hulp ..... bedankt .... DAVE
Old 6 december 2007, 15:25
Lid Fractie

Rechts. Heb je een wachtwoord op je draadloze netwerk? Zo ja, welk type beveiliging staat er voor uw netwerk? Als haar WEP vervolgens yeah itll vrij gemakkelijk te hacken. Als haar WPA het zal zeer moeilijk te hacken en als de WPA-PSK vervolgens itll waarschijnlijk onmogelijk om op zonder het wachtwoord> Veranderen van het WPA-of WPA-PSK zou je beste optie. Als u wilt weten hoe je al die dan laat het me weten. Er zijn allerlei mogelijke problemen met powerlne netwerken. Welkom op het forum Dave.
Old 7 december 2007, 05:04
Nieuw Lid Fractie

Bedankt voor het antwoord Jimmy, ive daadwerkelijk verkocht de router nu maar im sure it was WEP. Over deze problemen met het elektriciteitsnet adaptersany kans je kunt uitweiden over hen of misschien zet een link naar de problemen als im die weinig vreugde vinden van alles op hen. dankzij DAVE
Old 7 december 2007, 05:54
Donor Groep

Als je echt bezorgd over de veiligheid, een bekabeld netwerk is uw beste optie. Meer HASSEL, maar zeer veilig.
Met een bekabeld netwerk, zijn er geen zekerheid zorgen.
De Powerline adapters zijn niet helemaal draadloos, dus zijn niet zo ver verwijderd is van een bekabeld netwerk, maar zij hebben nog potentiële beveiligingsproblemen.

Hebben een lees hier:

http://tech.yahoo.com/gd/powering-up...k-usage/153487

Ook veel Powerline adapters gebruik van USB-poorten, die kunnen worden Flakey een interface op de beste tijden en zij vertrouwen op de software, geïnstalleerd op elke pc, voor beveiliging.
Dit alles in vergelijking met een straight forward Ethernet opgezet, laat vele gebieden voor problemen / vraagstukken.

De Linksys WRT54G THT u partjes met zijn ingesteld op WEP encrypyion, maar een eenvoudige wijziging van de instelling zou hebben toegelaten dat u gebruik te maken van de veilige WPA dat Jimmy Hat bovengenoemde.

HTH

Mijn Systeem: Home Bouw

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Moederbord:
Asus M2V REV 1.
RAM Geheugen:
4gb (3.25gb zichtbaar)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Sound Card:
5.1 Reatek On-Board
Hard Drive (s):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optische Drive (s):
Pioneer 110 x 2
Case / PSU:
Voorraad / 550W Silent
Koeling:
Voorraad
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 7 december 2007, 06:30
Nieuw Lid Fractie

dankzij Phil, die interessante lezing en iets om over na te denken. DAVE
Old 12 dec 2007, 15:57
Lid Fractie

Ja de Powerline adapters Arent volkomen veilig, je wordt goed maar het zou niet zo veilig als een Ethernet-netwerk of misschien zelfs een WPA draadloze netwerk I dont know. Oh btw WPA-PSK isnt een beter beveiligde versie van WPA-zoals ik al zei was het, het is eigenlijk de 'home-versie "van WPA (wat dat betekent). Op de voorkant Powerline adapter Ive gehoord van problemen met storingen en algemene onbetrouwbaarheid, maar of deze problemen zijn opgelost in de nieuwste modellen I dont know. Sorry cant find any webpagina's daadwerkelijk over de problemen, maar ik houd een oog uit.
Old 13 december 2007, 12:03
Nieuw Lid Fractie

cheers voor dat Jimmy, ive daadwerkelijk kocht een betere draadloze router nu (Belkin) dat was een doddle te zetten en heeft alle veiligheidskwesties was ik bezorgd over gesorteerd.
Old 13 dec 2007, 14:34
Lid Fractie

Oke dan. Great stuff.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Alternatief voor Pixela 3 - Canon HFS10 jjuli Multimedia & Codecs 0 12 jun 2009 15:23
Is er een alternatief voor Internet Explorer? Carolyn T Web Browsers & FTP Clients 18 17 mrt 2009 06:23
Windows XP pc Alternatief Brenna Linux & Alternative OS 11 27 feb 2009 21:41
Alternatief voor PSU power connector voor Sys Case fan James X Cases & Power Supplies 7 18 dec 2008 19:50
Iedereen die gebruik maken van een kwalitatief alternatief voor firefox / opera? Buchanan Web Browsers & FTP Clients 6 17 feb 2008 04:36
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.