![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej gutter, jeg tænkte, om du kunne hjælpe mig. og her er situationen: Jeg har et lille LAN, der er tilsluttet internettet, netværket består af 6 computere (3 pc'er og 3 laptops), disse er alle forbundet til et trådløst Buffalo router (laptops trådløs, skiver kablede) Jeg er sammen med Virgin medierne og har en 20MB forbindelse. Jeg har købt en ny laptop (Toshiba Satellite Pro A10) og købt en ASUS WL-107G trådløse kort til den bærbare computer. jeg sluttet den og som pr sædvanlig den opdager det, og jeg har installeret drivere osv. MEN det siger om den software, som jeg får med ASUS, at jeg er sluttet fint men jeg har begrænset eller ingen forbindelse! og ikke kan nå internettet! Jeg har nulstillet routeren i et par minutter ... gjorde ikke arbejde, tog alle andre forbindelser på nettet ... gjorde ikke arbejde, forsøgt invaliderende og reenabling de laptops trådløs forbindelse, gjorde ikke arbejde, reparation forbindelsen osv. ... nogen idéer fyrene? Jeg ved, jeg er nok bare mangler en lille detalje, som vil gøre mig sparke mig selv ![]() Al hjælp er meget værdsat! mange tak gutter |
|
| |||
| |||
| du tryed slukke den adgangskode for at komme videre på routeren, for blot at sørge for det ikke er sikkerhed? |
|
| |||
| |||
| hi der Yea jeg ikke har en adgangskode eller en kryptering osv., er det alle handicappede. |
|
| |||
| |||
| ok ingen idé derefter, beklager, at jeg couldnt hjælp, har du tryed det på en anden maskine? |
|
| |||
| |||
| nope ive ikke prøvet det i en anden. vil det stadig fungere, hvis jeg vendte bygget i wirless ud af min lappys og indsættes kortet? hvis så jeg vil prøve det på min anden bærbar ^ ^ cheerz for hjælp:) |
|
| |||
| |||
| hummm Ja jeg vil prøve det i en anden maskine, har en af dine laptops ikke fik et trådløst i, men du siger, du har købt en ny laptop, normalt alle nye laptops har trådløst indbygget i dem, så hvorfor har du købt kortet?? |
|
| |||
| |||
| sorry bør gøres nogle forskning inden sige det havde trådløs, ikke det dosent have det bygget i gør det. ok ja prøv det i en anden maskine, men for at være ærlig jeg hader at bruge pcima slots på siden af den bærbare computer, aldrig nogensinde har haft noget godt fra det, USB er bare så meget lettere i belive, men én ting du skal gøre, er at bruge de nyeste drivere til dit kort: http://support.asus.com/download/dow...&model=WL-107g skal du blot klikke på trådløse og vælg dit operativsystem, til min viden vil det være XP men jeg måske fejl. trådløs teknologi fra andre maskiner bør ikke indvirkning på din maskine, men for at være på den sikre side, og drej til alle andre trådløse elementer fra (men jeg har ingen problemer, fordi jeg har denne computer tilsluttet trådløst, selv om jeg har en psp sluttet til det og en iPod touch plus 5 andre routere i området, men alle de andre routere arbejde på forskellige frekvenser, så ingen problemer der, og jeg har også en mikrobølgeovn oppoisite min boks, så jeg ville få en masse interfearence fra dette, men det er alle godt, så jeg ville forvente ingen problemer fra noget andet i dit område) også kan du ønsker at placere dig selv ved siden af routeren for at undgå enhver anden interfearnce, kan du også ønsker at lægge det på en kabelforbindelse og gå til Windows Update, at det er alle opdateret. svar, hvordan du får den. ps undskyld det var længe forpustet håber du forstår. |
|
| |||
| |||
| hi der mate Yea jeg bot en Toshiba lappy fra min m8t coz han var gettin skille sig af med det, så jeg 'gjort det op «lol ni har nu konstateret, hvordan man kan ordne det ... Jeg afinstalleret den asus software ... anvendes vinduer ... det virker perfekt nu ... ASUS virkelig suge! tak for den hjælp tho mand cheerz |
|
| |||
| |||
| OOOOO efter at jeg skrev alt det nvr tankerne dog i det mindste du fik det arbejder det måske for bare været en fejl eller en simpel lille indstilling, der i modstrid du aldrig vide. |
|
| |||
| |||
| ohh lol og Yea cheerz Jeg har lige fået beskeden lol ERM ingen Thats ikke længere forpustet jeg forstår, cheerz for den hjælp fyrene jeg værdsætter det ^ ^ |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Limited Tilslutningsmuligheder - vil ikke tilkoble | samir786 | Networking, Modemer & VoIP | 2 | 19 juli 2009 20:20 |
| Limited Tilslutningsmuligheder Hjælp Please | danny scott | Networking, Modemer & VoIP | 9 | 15 april 2008 13:07 |
| IPv6 Limited Tilslutningsmuligheder | Paul4763 | Networking, Modemer & VoIP | 8 | 9 januar 2008 09:35 |
| Begrænset eller ingen forbindelse | Joemama1960 | Networking, Modemer & VoIP | 5 | 21. dec 2007 02:43 |
| "Begrænset eller ingen forbindelse" - Please help! | af11 | Networking, Modemer & VoIP | 4 | 20 november 2007 05:32 |
| Thread Tools | |
| |