vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Verkottuminen, Modeemit & VoIP

Register

ASUS WL-107G rajoitettu tai puuttuva liitettävyys

Reply

Thread Tools
Old 28 kesäkuu 2008, 04:35
Jäsen

Default ASUS WL-107G rajoitettu tai puuttuva liitettävyys

Hei kaverit, ihmettelin, jos voisitte auttaa minua.
hyvin tässä on tilanne:

Minulla on pieni LAN, joka on yhteydessä Internetiin, verkko koostuu 6 tietokoneet (3 PC: t ja 3 läppäreissä), nämä kaikki ovat kytketty langattoman puhvelinlihaa reititin (läppäreissä langaton, kpl wired) Olen neitsyt tiedotusvälineiden ja on 20MB yhteydessä.
Olen ostanut uuden kannettavan tietokoneen (Toshiba Satellite Pro A10) ja osti yksi ASUS WL-107G langaton kortti kannettavan tietokoneen.
i kytkettynä se ja kuten tavallista se havaitsee sen ja olen asentanut ajurit jne.
MUTTA
se sanoo, että ohjelmiston että saan kanssa ASUS että olen kytketty hieno, mutta minun on rajoitettu tai puuttuva liitettävyys! ja ei pääse Internetissä!
Olen palauttaa reitittimen ja pari minuuttia ... didnt työn otti pois kaikki muut yhteydet verkon ... didnt työn yritti invaliditeettiin ja reenabling että kannettavien tietokoneiden langattoman yhteyden, didnt työ-, korjaus-yhteys jne. ... ideoita kaverit? Tiedän, että olen luultavasti vain puuttuu pieni yksityiskohta, joka tekee minut potkaista itseäni
Kaikki apu on tervetullutta! suurkiitos kaverit
Old 28 kesäkuu 2008, 05:06
Jäsen

te tryed sammuttamalla salasana saada kiinni reitittimessä, vain varmista, että se ei ole turvallisuutta?
Old 28 kesäkuu 2008, 06:05
Jäsen

Moi kyllä minulla ei ole salasanaa tai salaus jne., se on kaikille vammaisille.
Old 28 kesäkuu 2008, 06:09
Jäsen

ok ole aavistustakaan sitten, anteeksi että i couldnt auttaa, oletko tryed sen toiselle koneelle?
Old 28 kesäkuu 2008, 16:24
Jäsen

Nope ive ole kokeillut sitä toisessa. se vielä toimi, jos i käänsi rakennettu wirless pois minun lappys ja lisätään kortin? jos niin aion kokeilla sitä minun muiden laptop ^ ^ cheerz varten auttaa:)
Old 29 kesäkuu 2008, 04:25
Jäsen

hummm kyllä haluan kokeilla sitä toisessa koneessa on joku läppäreissä ei saanut langaton, mutta te sanotte olet ostanut uuden kannettavan tietokoneen, yleensä kaikissa uusissa kannettavissa tietokoneissa on langaton sisäänrakennettuna, joten miksi olet ostanut kortin?
Old 29 kesäkuu 2008, 04:39
Jäsen

pahoillani pitäisi tehnyt tutkimusta ennen sanomalla se oli langaton, ei se dosent on se rakennettiin se.

ok kyllä kokeilla sitä toisessa koneessa, mutta rehellisesti sanottuna i hate käyttäen pcima lähtö puolella kannettavan tietokoneen, ei koskaan ollut mitään hyötyä siitä, USB on vain niin paljon helpompi i belive, mutta yksi asia sinun pitäisi tehdä, on käyttää uusimmat ajurit kortin:
http://support.asus.com/download/dow...&model=WL-107g

klikkaa langaton ja valitse käyttöjärjestelmän, minun tietääkseni se on XP mutta olen ehkä väärässä.

langaton tekniikka muilla koneilla ei pitäisi vaikuttaa omalle koneelle, mutta olla turvallisella puolella, käännä kaikki muut langattomat erät pois (mutta minulla ei ole mitään ongelmia, koska minulla on tämä tietokone liitetty langattomasti, vaikka minulla on psp kytketty ja iPod touch plus 5 muut reitittimet alalla, mutta kaikki muut reitittimet työtä eri taajuuksilla niin ei ole ongelmia ja i on myös mikroaaltouuni oppoisite minun ruutuun niin haluaisin saada paljon interfearence alkaen, mutta se on ihan niin odotan ei ongelmia mitään muuta teidän alue)

Lisäksi voit sijoittaa itse vieressä reitittimesi vältetään muiden interfearnce, voit myös harkita sitä Wired-yhteys ja menossa Windows Update, että se on päivitetty.

vastaus miten saat.

ps pahoillani, se oli pitkä hengästyvä toivoa ymmärrät.
Old 29 kesäkuu 2008, 04:40
Jäsen

Moi materiala jaa i bot Toshiba lappy minun m8t coz hän pääsin eroon niin i 'tehnyt sen ylös "lol ni on nyt todettu kuinka korjata sitä ... i uninstalled on ASUS ohjelmistoja ... käytetään ikkunat ... se toimii täysin nyt ... ASUS todella SUCK! kiitos avulla tho mies cheerz
Old 29 kesäkuu 2008, 04:42
Jäsen

OOOOO jälkeen olen kirjoittanut kaikki nvr mielessä, mutta ainakin sait sen toimimaan

se saattaa vain ollut vian tai yksinkertainen vähän asetus ristiriidassa eihän sitä koskaan tiedä.
Old 29 kesäkuu 2008, 04:43
Jäsen

Ohh lol ja jaa cheerz Sain viestin lol erm ei thats ei kauan hengästyvä Ymmärrän, cheerz siitä avusta, kaverit Arvostan sitä ^ ^
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.