![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi guys, ik vroeg me af of je kan me helpen. ook hier is de situatie: Ik heb een klein netwerk dat is aangesloten op het internet, het netwerk bestaat uit 6 computers (3 PC's en 3 laptops), deze zijn allemaal aangesloten op een buffel draadloze router (draadloze laptops, pc's bedraad) Ik ben met nieuwe media en hebben een 20MB verbinding. Ik kocht een nieuwe laptop (Toshiba Satellite Pro A10) en kocht een ASUS WL-107G draadloze kaart voor de laptop. i aangesloten in en zoals gebruikelijk het detecteert en ik de installatie van de stuurprogramma's enz. MAAR het zegt over de software die ik krijg met ASUS dat ik aangesloten prima maar ik heb beperkte of geen connectiviteit! en niet kan bereiken het internet! Ik heb de router een paar minuten ... didnt werk, deed alle andere aansluitingen op het netwerk ... didnt werk probeerden te schakelen en reenabling de laptop draadloos verbinding, didnt werkzaamheden, het herstel van de verbinding, enz. ... ideeën jongens? Ik weet dat ik ben waarschijnlijk gewoon ontbreekt een klein detail dat maakt me kick mezelf ![]() Alle hulp wordt zeer gewaardeerd! Many thanks guys |
|
| |||
| |||
| u tryed het uitschakelen van het wachtwoord te krijgen op de router, alleen om ervoor te zorgen dat het niet de veiligheid? |
|
| |||
| |||
| Hi there yea i niet over een wachtwoord of een encryptie etc, het is allemaal uitgeschakeld. |
|
| |||
| |||
| ok geen idee dan, sorry dat ik couldnt helpen, heb je tryed zij in een andere machine? |
|
| |||
| |||
| nope ive niet geprobeerd ze in een ander land. zou het nog werken als ik bleek de ingebouwde wirless off van mijn lappys en wordt de kaart? zo ja, ik zal proberen het op mijn andere laptop ^ ^ cheerz voor de hulp:) |
|
| |||
| |||
| hummm ja ik zou proberen in een andere machine, heeft een van uw laptop niet over een draadloze, maar je zegt dat je hebt gekocht van een nieuwe laptop, meestal alle nieuwe laptops hebben draadloos ingebouwd in hen, dus waarom heb je de kaart gekocht? |
|
| |||
| |||
| sorry moet wat onderzoek gedaan voor het zeggen had draadloze, nee het dosent hebben gebouwd in doet. ok ja probeer het in een andere machine, maar om eerlijk te zijn ik haat het gebruik van de pcima sleuven aan de zijkant van de laptop, nooit had een goed uit te trekken, USB is gewoon zo veel makkelijker i BELIVE, maar een ding dat je moet doen, is gebruik de nieuwste stuurprogramma's voor uw creditcard: http://support.asus.com/download/dow...&model=WL-107g klik op draadloze en selecteer het uw besturingssysteem, voor zover mij bekend zal XP maar ik misschien vergis. draadloze technologie van andere machines mogen geen invloed op uw machine, maar worden op de veilige kant, zet alle andere draadloze objecten uit (maar ik heb geen problemen omdat ik deze computer draadloos aangesloten, al heb ik een PSP die hierop zijn aangesloten en een ipod touch, vermeerderd met 5 andere routers in het gebied, maar alle andere routers werken op verschillende frequenties, zodat er geen problemen en ik heb ook een magnetron oppoisite mijn vak, dus ik zou krijgen veel interfearence van dat, maar het is allemaal goed, dus ik zou verwachten geen problemen van iets anders in uw buurt) Ook kunt u uw zelf naast de router om te voorkomen dat andere interfearnce, kunt u ook overwegen om het op een bekabelde verbinding en ga naar Windows Update om te controleren of het allemaal bijgewerkt. hoe krijg je antwoord op. ps sorry was lange adem hoop dat u begrijpt. |
|
| |||
| |||
| Hi there mate yea i bot Toshiba lappy uit mijn m8t coz gettin was hij kwijt, zodat ik 'done it up' lol ni hebben nu gevonden hoe het te repareren ... Ik verwijderde de asus software ... gebruikt windows ... het werkt perfect nu ... ASUS echt SUCK! bedankt voor de hulp tho man cheerz |
|
| |||
| |||
| ooooo na schreef ik al dat NVR gedachten al minstens heb je het werkend het kan slechts een fout of een eenvoudige kleine instelling die in strijd je weet maar nooit. |
|
| |||
| |||
| Ohh lol en cheerz yea i just got the message lol erm geen thats niet te lange adem ik begrijpen, cheerz voor de hulp guys I appreciate it ^ ^ |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Limited Connectiviteit - maakt geen verbinding | samir786 | Netwerken, modems & VoIP | 2 | De 19 juli 2009 20:20 |
| Limited Connectiviteit Help Please | danny scott | Netwerken, modems & VoIP | 9 | 15 apr 2008 13:07 |
| IPv6 Limited Connectiviteit | Paul4763 | Netwerken, modems & VoIP | 8 | 9 Jan 2008 09:35 |
| Beperkte of geen connectiviteit | Joemama1960 | Netwerken, modems & VoIP | 5 | 21 dec 2007 02:43 |
| "Beperkte of geen verbindingsmogelijkheden" - please help! | AF11 | Netwerken, modems & VoIP | 4 | 20 nov 2007 05:32 |
| Thread Tools | |
| |