vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Verkottuminen, Modeemit & VoIP

Register

Alkeistaso Ohje - Laptop on langaton verkkoyhteys kysymys

Reply

Thread Tools
Old 22 joulukuu 2007, 07:25
Uusi Jäsen

Default Alkeistaso Ohje - Laptop on langaton verkkoyhteys kysymys

Hei

Useimmat kiitollinen jos joku voisi auttaa minua tekemään hieman diagnoosi. Minulla on uusi työ kannettava tietokone (Dell Latitude D630), joka poimii langattomien verkkojen ok työssä (kun se on asetettu "kotona sivuston" on Novel login screen), mutta se ei näytä pick-up langattoman verkon minun vanhempien talo (jos asetettu "Ei HomeSite"). Minulla on toinen Dell loptop joka poimii minun vanhemman verkon kunnossa, joten kysymys ei ole siitä.

The D630 voi käyttää web täysin läpi Ethernet-kaapelilla kytketty Virging Media kaapeli palvelun minun tasainen. Minulla oli kysymyksiä liität tämän ensin, mutta ne oli ratkaistu suorittamalla VM perustettu CD.

Haluaako joku tietää, jos on olemassa tapa ratkaista tämän?

Sydämelliset kiitokset,

Luukas
Old 22 joulukuu 2007, 07:44
Uusi Jäsen

Default Alkeistaso Ohje - Laptop on langaton verkkoyhteys kysymys

Se on ok, paniikkia yli. Se on maagisesti alkoi työskennellä.

Kiitos,

Luukas
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.