mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Netwerken, modems & VoIP

Register

Beginner Help - Laptop met draadloze netwerkverbinding kwestie

Reply

Thread Tools
Old 22 december 2007, 07:25
Nieuw Lid Fractie

Default Beginner Help - Laptop met draadloze netwerkverbinding kwestie

Hoi

Zeer dankbaar zijn als iemand kan me helpen doen een beetje van de diagnose. Ik heb een nieuw werk laptop (Dell Latitude D630) dat pikt draadloze netwerken ok op het werk (als deze is ingesteld op "thuis site" op de Nieuwe login scherm), maar zal niet lijken te pick-up van het draadloze netwerk op mijn ouders het huis (wanneer ingesteld op "niet thuis Site"). Ik heb nog een Dell loptop die pikt mijn ouders netwerk fijn, zodat het probleem niet mee.

De D630 kan toegang tot het web perfect via een Ethernet-kabel aangesloten op de kabel Virging Media service op mijn flat. Ik had problemen met het aansluiten van deze op het eerste, maar ze werden opgelost door het uitvoeren van de VM set-up-cd.

Zou iemand weten of er een manier op te lossen?

Hartelijk dank,

Luke
Old 22 december 2007, 07:44
Nieuw Lid Fractie

Default Beginner Help - Laptop met draadloze netwerkverbinding kwestie

Het is ok, paniek voorbij. Zij heeft magische begon te werken.

Bedankt,

Luke
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Draadloos netwerk voor mijn laptop, niet Desktop roscoe72003 Netwerken, modems & VoIP 1 30 september 2009 18:04
Draadloze connectiviteit setup voor mijn laptop dewbach Netwerken, modems & VoIP 1 20 mei 2009 18:19
Dell Laptop Network Connectivity Issues Ltcompt21 Netwerken, modems & VoIP 11 26 mrt 2009 07:33
Laptop daalde van draadloze thuisnetwerk. xarzu Netwerken, modems & VoIP 1 28 okt 2008 02:42
Uni Draadloos Netwerk werkt niet met desktop - geen netwerk adres Samantha0101 Netwerken, modems & VoIP 7 16 okt 2008 07:34
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.