mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Nettverk, modem og VoIP

Register

Nybegynner Hjelp - bærbar PC til trådløse nettverkstilkoblingen problemet

Reply

Thread Tools
Old 22 Dec 2007, 07:25
New Member Group

Hei

Mest takknemlig hvis noen kunne hjelpe meg med å gjøre litt av diagnose. Jeg har et nytt arbeid laptop (Dell Latitude D630) som fanger opp trådløse nettverk ok på jobb (når den er satt til "hjemme site" på romanen påloggingsskjermbildet), men vil ikke ut til å plukke opp det trådløse nettverket på min foreldrenes hus (da satt til "ikke hjemme Site"). Jeg har en annen Dell loptop som plukker opp min foreldrenes nettverk fine, så problemet er ikke med det.

The D630 kan få tilgang til web perfekt gjennom en Ethernet-kabel koblet til Virging Media kabel service på min leilighet. Jeg hadde problemer å koble til denne først, men de ble løst ved å kjøre VM oppsett CD.

Vil noen vite om det er en måte å løse dette?

Mange takk,

Luke
Old 22 Dec 2007, 07:44
New Member Group

Det er ok, panikk over. Den er magisk begynte å arbeide.

Takk,

Luke
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.