![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har brugt Netgear produkter i hele mit trådløse netværk withotuh klør. Men jeg skal være at få en ny computer med installeret Vista og jeg har hørt, at Netgear og Vista ikke rigtig mix. Er dette sandt? Hvis det er, hvilke brands arbejder bedst? TIA Michael |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| De fleste ting skal være i orden nu.
| |||
| |||
| Nej, hvad jeg var meningen er, at den software / drivere, der kræves for Netgear adaptere virker ikke på vista - det vil ikke installere dem. Jeg tror, det bedste til at gå efter, er Linksys. Hvis jeg kunne, ville jeg holde med netgear hele til enuse kompatibilitet, men jeg er ikke villige til at risikere det med Vista |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| godt, hvad er den model af din adapter?
| |||
| |||
| Netgear WPN111s x2, selvom jeg naturligvis ville være at få en ny en-udkast N sandsynligvis-at gå med den nye computer. Router er en Netgear DG834PN |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis du ønsker at få nye ting jeg altid anbefale D-Link. Jeg finder dem de mest pålidelige.
|
| |||
| |||
| Det er uden betydning nu, er computeren butikken tager sig af det. De bruger de bits jeg spec'd, men kun cos min far ville ikke lade mig gøre det. |
|
| |||
| |||
| Så hvad mærke gjorde du gå med?
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Stak med Netgear, den fyr sagde, at chancerne for at problemerne var små og ikke så slemt som jeg havde tænkt. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Hardware Compatibility? | tmockingbird | General Hardware Chat | 5 | 1 november 2007 04:51 |
| 65nm CPU kompatibilitet | Blazing933 | CPU, bundkort og RAM | 3 | 24 oktober 2007 03:25 |
| SLI kompatibilitet | Spencer2004 | Grafikkort & Monitors | 4 | 23 oktober 2007 14:50 |
| RAM kompatibilitet | ddamc18 | CPU, bundkort og RAM | 6 | 22 august 2007 13:59 |
| Nero Forenelighed | bilsat | General Software Chat | 1 | 12 februar 2007 07:11 |
| Thread Tools | |
| |