![]() |
|
| |||
| |||
| Ik gebruik Netgear producten gedurende mijn draadloze netwerk withotuh jeuken. echter, ik ga te krijgen van een nieuwe computer met Vista geïnstalleerd en ik heb gehoord dat Netgear en Vista niet echt mengen. Is dit waar? Zo ja, welke merken het best? TIA Michael |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| De meeste spullen moeten nu goed.
| |||
| |||
| Nee, wat ik betekenis is dat de software / drivers nodig zijn voor de Netgear adapters werken niet op vista - het zal niet installeren. Ik denk dat het beste is om te gaan is Linksys. Als ik kon, zou ik stok met Netgear overal de verenigbaarheid enuse, maar ik ben niet bereid om het risico met Vista |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| goed wat is het model van uw adapter?
| |||
| |||
| Netgear WPN111s x2, hoewel ik natuurlijk zou een nieuwe ontwerp-N krijgt waarschijnlijk te gaan met de nieuwe computer. Router is een Netgear DG834PN |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Als u wilt nieuwe dingen krijg ik altijd adviseren D-Link. Ik vind ze het meest betrouwbaar.
|
| |||
| |||
| Het is nu niet relevant, zijn de computer winkel verzorgen van. Ze gebruiken de bits ik spec'd, maar alleen cos mijn vader zou me niet laten doen. |
|
| |||
| |||
| Dus welk merk heb je met?
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Stuck met Netgear, de man zei dat de kans op problemen waren klein en niet zo slecht als ik had gedacht. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Hardware compatibiliteit? | tmockingbird | Algemeen Hardware Chat | 5 | 1 Nov 2007 04:51 |
| 65nm CPU compatibiliteit | Blazing933 | CPUs, Moederborden & RAM | 3 | 24 okt 2007 03:25 |
| SLI compatibiliteit | Spencer2004 | Grafische Kaarten & Monitors | 4 | 23 okt 2007 14:50 |
| RAM-compatibiliteit | ddamc18 | CPUs, Moederborden & RAM | 6 | 22 aug 2007 13:59 |
| Nero Compatibiliteit | bilsat | Algemene programmatuurnoot Chat | 1 | 12 feb 2007 07:11 |
| Thread Tools | |
| |