![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har brukt netgear produkter i hele mitt trådløse nettverk withotuh klør. Men jeg skal få en ny datamaskin med Vista installert, og jeg har hørt at Netgear og Vista egentlig ikke blande. Er dette sant? Hvis det er, hvilke merker som fungerer best? TIA Michael |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| De fleste ting skal være bra nå.
| |||
| |||
| Nei, hva jeg var meningen er at programvaren / driverne som kreves for Netgear adapter fungerer ikke på vista - det vil ikke installere dem. Jeg tror den beste til å gå for er Linksys. Hvis jeg kunne, ville jeg henge fast med Netgear gjennom å enuse kompatibilitet, men jeg er ikke villig til å risikere det med Vista |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| godt hva som er modell for skjermkortet ditt?
| |||
| |||
| Netgear x2 WPN111s, men jeg vil selvsagt være å få en ny en-Draft N trolig å gå med den nye datamaskinen. Ruter er en Netgear DG834PN |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis du ønsker å få nye ting jeg alltid anbefaler D-Link. Jeg synes de mest pålitelige.
|
| |||
| |||
| Det er irrelevant nå, er datamaskinen butikken tar seg av det. De bruker den biter jeg spec'd, men bare cos faren min ville ikke la meg gjøre det. |
|
| |||
| |||
| Så hva merkevaren gikk du med?
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Stakk med Netgear, sa fyren at sjansene for at problemene var små og ikke så ille som jeg hadde trodd. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Maskinvarekompatibilitet? | tmockingbird | General Hardware Chat | 5 | 1 november 2007 04:51 |
| 65nm CPU kompatibilitet | Blazing933 | CPUer, Hovedkort & RAM | 3 | 24 oktober 2007 03:25 |
| SLI-kompatibilitet | Spencer2004 | Kabinetter & Skjermer | 4 | 23 oktober 2007 14:50 |
| RAM-kompatibilitet | ddamc18 | CPUer, Hovedkort & RAM | 6 | 22 august 2007 13:59 |
| Nero Kompatibilitet | bilsat | General Software Chat | 1 | 12 februar 2007 07:11 |
| Thread Tools | |
| |