![]() |
|
| |||
| |||
| Jag har använt Netgear produkter i hela mitt trådlösa nätverk withotuh klia. Men jag kommer att få en ny dator med Vista installerat och jag har hört att Netgear och Vista egentligen inte blanda. Är detta sant? Om det är, vilka märken som fungerar bäst? TIA Michael |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| De flesta saker borde vara bra nu.
| |||
| |||
| Nej, vad jag var innebörden är att den programvara / drivrutiner som krävs för Netgear adaptrar fungerar inte på vista - det kommer inte att installera dem. Jag tror att det bästa man gå efter är Linksys. Om jag kunde skulle jag sticka med Netgear hela till enuse kompatibilitet, men jag är inte villig att riskera det med Vista |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| väl vad som är modellen på din adapter?
| |||
| |||
| Netgear WPN111s x2, men jag skulle naturligtvis få en ny-Draft N-förmodligen att gå med den nya datorn. Routern är en Netgear DG834PN |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Om du vill få nya saker jag alltid rekommendera D-Link. Jag finner dem mest pålitliga.
|
| |||
| |||
| Det är irrelevant nu, är datoraffär tar hand om det. De använder de bitar jag spec'd, men bara cos min pappa ville inte låta mig göra det. |
|
| |||
| |||
| Så vad varumärket gick du med?
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Stickat med Netgear, sa killen att risken att problem var små och inte så illa som jag trodde. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Maskinvarukompatibiliteten? | tmockingbird | General Hardware Chat | 5 | 1 november 2007 04:51 |
| 65nm CPU kompatibilitet | Blazing933 | Processorer, moderkort & RAM | 3 | 24 oktober 2007 03:25 |
| SLI kompatibilitet | Spencer2004 | Grafikkort & Skärmar | 4 | 23 oktober 2007 14:50 |
| RAM-kompatibilitet | ddamc18 | Processorer, moderkort & RAM | 6 | 22 august 2007 13:59 |
| Nero Kompatibilitet | bilsat | General Software Chat | 1 | 12 februari 2007 07:11 |
| Thread Tools | |
| |