![]() |
|
| |||
| |||
| Hi guys Jeg er en mand 15 år gamle med en ny bærbar computer .... Det er en Acer Aspire 3690
Enhver hjælpe på dette mater er meget hilste BLUEMOON x |
|
| |||
| |||
| Hvis jeg foreslå at skubbe skifte ville at være mindre end brugbare? ;-) Lol Jeg er ikke sikker på hvad problemet er nøjagtigt? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| nogle acers er forsynet med tænder, men er ikke udstyret med den blå tand hardware som disse er en valgfri ekstra, håber jeg hjalp
| |||
| |||
| Hvis det er tilfældet kontrollere under netværksforbindelser Start - Kontrolpanel - netværksforbindelser. Chancerne er, hvis et ikon for bluetooth netværk ikke komme op så du ikke har det. |
|
| |||
| |||
| Tak fyrene Deres råd var stor, og jeg ved nu, at en dont have bluetooth hardware (bare skifte Aha) heks er kinda stuped af dem lol Tak igen, og for nogen hjælp Nu vil jeg vide, hvor man kan komme: D Regards Bluemoon |
|
| |||
| |||
| Hej jeg er ny i forum. Har installeret Belkin USB-adapter på PC (WinXP) og jeg bruger en Plantronics headset til at få adgang til Skype. Arbejdet for 2 dage. Nu, når jeg forsøger at forbinde msg siger "enheden tæt forbindelsen". Jeg prøvede at afinstallere et antal gange, men det samme problem. Så jeg forsøgte mig Laptop (Vista). Parret med succes, men på audio fane i Bluetooth-enheder 3xxPlantronics Bluetooth Handa fri Audio viser frakoblet, og hvis jeg prøver at forbinde det går tilbage til frakoblet. I'm going crazy med dette! |
|
| |||
| |||
| Start en ny tråd med dit problem ikke stjæle en andens, og dobbelttjekke datoen for den sidste post, fordi de fleste brugere vil få irriteret, hvis du støder meget gamle stillinger. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Bluetooth dongle hjælpe | jungle-bhoy | Networking, Modemer & VoIP | 1 | 3 januar 2009 13:23 |
| Bluetooth ikke opdaget? | Haun | General Hardware Chat | 6 | 31 december 2008 11:47 |
| Bluetooth head sæt | pest79456 | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 2 | 23 juli 2008 02:57 |
| Bluetooth | MrEsox | Networking, Modemer & VoIP | 2 | 9 januar 2008 09:47 |
| Bluetooth blues | xenixmacos | Networking, Modemer & VoIP | 2 | 26 juli 2007 07:31 |
| Thread Tools | |
| |