![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei jätkät Olen mies 15-vuotias, jolla on uusi kannettava tietokone .... Se on Acer Aspire 3690
Kaikki apu on tämä mater on erittäin tyytyväinen BLUEMOON x |
|
| |||
| |||
| Jos Ehdotan vetämällä kytkin se olisi vähemmän kuin hyötyä? ;-) Lol En ole varma, mikä ongelma on tarkalleen? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Joissakin acers on varustettu kytkin, mutta ne eivät ole varustettu sininen hammas laitteita kuin nämä ovat lisävaruste, toivo i auttanut
| |||
| |||
| Jos näin on tarkistaa nojalla verkkoyhteydet Käynnistä - Ohjauspaneeli - verkkoyhteyksiä. mahdollisuudet ovat, jos kuvaketta bluetooth verkko ei päästä sinulla ei ole sitä. |
|
| |||
| |||
| Kiitos pojat ohjettanne oli suuri, ja nyt tiedämme, että dont on Bluetooth-laitteet (vain kytkin aha) mustaeväkampela on kinda stuped niistä lol Kiitos vielä kerran ja mitään apua Nyt tiedän mistä tulee: D Regards Bluemoon |
|
| |||
| |||
| Hei olen uusi foorumilla. On asennettu Belkin USB-adapteri PC (WinXP) ja olen käyttäen Plantronics HF käyttää Skypeä. Työskenteli 2 päivää. Nyt, kun yritän liittää msg sanoo "-laite, sulje yhteys". Yritin poistamalla useita kertoja, mutta sama ongelma. Sitten olen yrittänyt minun Laptop (Vista). Pariksi onnistuneesti mutta audio-välilehden Bluetooth-laitteiden 3xxPlantronics Bluetooth Handa vapaa Audio osoittaa katkeaa, ja jos yritän kytkeä se menee takaisin katkeaa. Olen menossa hullu tätä! |
|
| |||
| |||
| Aloita uusi säie teidän ongelma ei kaapata toisen, ja varmista viimeisen post koska useimmat käyttäjät saavat harmissaan jos kolahtaa hyvin vanhoja virkoja. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Bluetooth dongle auttaa | viidakko-bhoy | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 1 | 3. Jan 2009 13:23 |
| Bluetooth ei havaittu? | Haun | Rautatavaran Chat | 6 | 31. Joulukuu 2008 11:47 |
| Bluetooth-päällikkö asettaa | pest79456 | Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 2 | 23. Jul 2008 02:57 |
| Bluetooth | MrEsox | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 2 | 9. Jan 2008 09:47 |
| Bluetooth-blues | xenixmacos | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 2 | 26. Jul 2007 07:31 |
| Thread Tools | |
| |