![]() |
|
| |||
| |||
| Hi guys Ik ben een man 15 jaar oud met een nieuwe laptop .... Het is een Acer Aspire 3690
Hulp op deze matertransplantatie is zeer ingenomen met BLUEMOON x |
|
| |||
| |||
| Als ik stel u de schakelaar zou dat minder dan nuttig? ;-) Lol Ik weet niet zeker wat het probleem precies? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| sommige acers zijn uitgerust met de schakelaar, maar niet zijn uitgerust met de blauwe tand hardware als deze zijn een optionele extra's, hoop dat ik geholpen
| |||
| |||
| Als dat het geval is op grond van netwerkverbindingen Start - configuratiescherm - netwerkverbindingen. kans als een icoon voor bluetooth netwerk niet komen dan moet je het niet hebt. |
|
| |||
| |||
| Dank jullie uw advies was geweldig en ik weet nu dat een dont hebben de bluetooth hardware (net de schakelaar aha) heks is kinda stuped ze lol Nogmaals bedankt voor alle hulp Nu weet ik waar te komen: D Regards Bluemoon |
|
| |||
| |||
| Hallo ik ben nieuw op het forum. Hebt geïnstalleerd Belkin USB adapter op de PC (WinXP) en ben via een Plantronics headset met Skype-toegang. Werkte voor 2 dagen. Nu als ik probeer te verbinden msg zegt "apparaat sluit de verbinding". Ik probeerde het verwijderen van een aantal keer, maar hetzelfde probleem. Daarna heb ik geprobeerd mijn laptop (Vista). Gekoppelde succes, maar op het tabblad Audio Bluetooth apparaten 3xxPlantronics Bluetooth Handa vrije Audio toont losgekoppeld en als ik probeer aan te sluiten gaat terug tot de verbinding verbroken. Ik ben gek met dit! |
|
| |||
| |||
| Start een nieuwe draad met uw probleem niet kapen andermans, en controleer de datum van het laatste bericht, omdat de meeste gebruikers krijgen geïrriteerd als u hobbel zeer oude berichten. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Bluetooth dongle helpen | jungle-bhoy | Netwerken, modems & VoIP | 1 | De 3 januari 2009 13:23 |
| Bluetooth niet ontdekt? | Haun | Algemeen Hardware Chat | 6 | 31 dec 2008 11:47 |
| Bluetooth head set | pest79456 | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 2 | 23 jul 2008 02:57 |
| BlueTooth | MrEsox | Netwerken, modems & VoIP | 2 | 9 Jan 2008 09:47 |
| Bluetooth-blues | xenixmacos | Netwerken, modems & VoIP | 2 | 26 jul 2007 07:31 |
| Thread Tools | |
| |