![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Hei folkens
Jeg er en mann 15 år gamle med en ny laptop .... Det er en Acer Aspire 3690
Hjelp på dette mater er svært velkommen BLUEMOON x
|
|
|
|||
|
|||
|
Hvis jeg foreslå skyve bryteren ville det være mindre enn nyttig? ;-) Lol
Jeg er ikke sikker på hva problemet er nøyaktig? |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
noen acers er utstyrt med bryteren, men er ikke utstyrt med den blå tann maskinvare som dette er en valgfri ekstra, håper jeg hjalp
|
|||
|
|||
|
Hvis dette er tilfelle sjekke under nettverkstilkoblinger Start - Kontrollpanel - Nettverkstilkoblinger. Sjansene er om et ikon for Bluetooth-nettverk ikke kommer opp så du ikke har det.
|
|
|
|||
|
|||
|
Takk fyrene me var stor og jeg nå vet at en ikke har Bluetooth maskinvare (bare bytte aha) witch er ganske stuped av dem lol
Takk igjen for hjelp nå jeg vet hvor du skal komme: D Regards Bluemoon |
|
|
|||
|
|||
|
Hei Jeg er ny på forumet. Har installert Belkin USB adapter på PC (WinXP) og jeg bruker et Plantronics headset for å få tilgang til Skype. Arbeidet for 2 dager. Nå når jeg prøver å koble msg sier "enheten lukker tilkoblingen. Jeg prøvde å avinstallere en rekke ganger, men samme problem. Så prøvde jeg mitt Laptop (Vista). Sammenkoblede lykkes, men på audio-kategorien i Bluetooth-enheter 3xxPlantronics Bluetooth Handa gratis Audio viser frakoblet og hvis jeg prøver å koble den går tilbake til frakoblet.
Jeg skal sprø med dette!
|
|
|
|||
|
|||
|
Start en ny tråd med problemet ikke kapre andres og dobbeltsjekke datoen for siste innlegg fordi de fleste brukere vil bli frustrert hvis du Bump veldig gammelt innlegg.
|