![]() |
|
| |||
| |||
| Hej killar Jag är en man 15 år gamla med en ny bärbar dator .... Det är en Acer Aspire 3690
All hjälp med detta material är mycket välkommet BLUEMOON x |
|
| |||
| |||
| Om jag föreslår att skjuta byta skulle det vara mindre än hjälpsam? ;-) Lol Jag är inte säker på vad problemet är egentligen? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| vissa acers är försedda med övergången, men inte är utrustade med blåtandsteknik hårdvara eftersom dessa är ett extra tillval, hoppas jag hjälpte
| |||
| |||
| Om så är fallet kontrollera under nätverkslänkar Start - Kontrollpanelen - Nätverksanslutningar. är chansen om en ikon för bluetooth nätverket inte komma då du inte har det. |
|
| |||
| |||
| Tack killar ditt råd var stor och jag vet nu att en dont har bluetooth hårdvara (bara byta aha) häxa är ganska stuped av dem lol Tack igen och för någon hjälp nu jag vet var de kan komma: D Regards Bluemoon |
|
| |||
| |||
| Hej jag är ny på forumet. Har installerat Belkin USB adapter för PC (WinXP) och jag använder en Plantronics headset för att få tillgång till Skype. Arbetat för 2 dagar. Nu när jag försöker ansluta msg säger "enheten nära anslutningen". Jag har försökt avinstallera ett antal gånger, men samma problem. Sedan försökte jag min bärbara dator (Vista). Ihopkopplade framgång men på fliken Ljud i Bluetooth-enheter 3xxPlantronics Bluetooth Handa gratis Audio visar urkopplade och om jag försöker ansluta den går tillbaka till frånkopplad. Jag går galet med detta! |
|
| |||
| |||
| Starta en ny tråd med ditt problem inte stjäla en annans, och dubbelkolla datumet för det senaste inlägget eftersom de flesta användare kommer att bli irriterade om du bump mycket gamla inlägg. |