mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Networking, Modemer & VoIP

Register

Bt Homehub et stykke crap ... Eller er det?

Reply

Thread Tools
Old 24. maj 2008, 16:46
Medlem Gruppen

Ok. Nuvel, vi har en BT Homehub, som du nok har gættet fra titlen på tråd. Men Thats arbejder perfekt, mens den ene i min onkel hus er det ikke. Navet tilfældigt stopper videregivende et trådløst signal (alle lysene på forsiden ophold normal), og computeren holder op med at anerkende det, så den starter igen, arbejder for 15 sekunder stopper derefter igen. Det mærkelige ting er det kun sømme at gøre det efter ca 8:30 og dens helt fine i løbet af dagen. Hvis hub blev miste internetforbindelsen, bør det i det mindste holde videregivende et trådløst signal, ikke? Så wtf er der galt med de satans ting??

Åh ja, og en anden ting. Han er erstattet standard fleksibelt kabel med en langt mindre fleksible og meget tykkere flettet en fra Maplins. Kan det være den manglende fleksibilitet i den nye kabel, der forårsager en form for forbindelse problem?
Old 24. maj 2008, 17:28
Donor-Gruppen

Det bør ikke rearly være kablet, medmindre der er en forbindelse løs, som om det var noget galt med kablet, vil det ikke fungere. Har du prøvet hub med en anden computer for at se, om det trådløse ikke ud på samme tid med forskellige computere? fordi det kunne være noget at gøre med det trådløse kort i computeren.

Mit system: Første OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Bundkort:
Gigabyte GA-35.-DS3L
RAM Hukommelse:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Grafikkort (r):
Gainward ATI 3850
Lydkort:
om bord
Harddisk (e):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optisk drev (r):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Sag / PSU:
Corsair VX450
Køling:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Network / Internet:
om bord / angiveligt 10Meg jomfrupulp kabel
Monitor (s):
Viewsonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 24. maj 2008, 17:36
Medlem Gruppen

Jamen jeg tænkte mere i retning af at det er en meget temperemental forbindelse duw til kontakter er for langt fra hinanden, men formentlig ikke så alligevel. Ja det gør det samme med 3 forskellige laptops Ive forsøgt om det på et tidspunkt, og dets virkelig underligt, hvordan det bare holder op med at fungere hver aften .... Du kan indstille dit ur ved det ...
Old 25. maj 2008, 01:07
Medlem Gruppen

jeg dont selv en BT homehub men det kunne den software, der søger efter en opdatering, og hvis du fik BT til at komme rundt og sætte den op, kan de af indstille din en op til opdatering i løbet af natten, når du ikke på det, men dine onkler opdateres på det tidspunkt, 8:30, dette vil få det til at genstarte, og det er derfor, du kan miste din trådløse signal for en stund, med min trådløse router, så snart det drejer sig om jeg kan recive et trådløst signal til omkring 15 sekunder for at , så vil det gå så ADSL-forbindelse kommer online, og mit trådløse vil komme tilbage på

eller prøv at sammenligne de modeller af dine hubs du måske har en nyere hub derefter din onkel (som regel den model numre på en mærkat på bagsiden eller under hub)
Old 25. maj 2008, 03:06
Administrator Gruppen

Alle huse er forskellige, så bare fordi det virker i en ikke betyder, at det vil arbejde i et andet. Vægge, gulve, TV / mobile master, mikrobølger, mobiltelefoner og så videre alle påvirke signalet.

Hvor langt er pc'en fra homehub?

Lyder som en række spørgsmål, kunne også være et indgreb spørgsmål så login til feltet og ændre wireless kanal, 11 normalt fungerer bedst for mig og andre husholdningsartikler enheder tendens til at være indstillet på kanaler 1-6, så undgå dem.

Hvis problemet fortsætter derefter få homehub byttes af BT eller få en bedre eftermarkedet mærkevarer router. Belkin N-serien her> http://www.ebuyer.com/product/132751 har et meget stærkt trådløst signal og er meget god, hver kunde jeg har haft med dårligt signal blev sorteret med et af disse.

Også hvis du er glad for at gøre det fjerne trådløs sikkerhed gør rækkevidde og pålidelighed meget, meget bedre. Ved en afvejning for sikkerheden selv.

Mit system: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Bundkort:
HP nForce 560
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (r):
Nvidia 7150M Mobilanlæg Integreret
Lydkort:
5.1 Mobilanlæg Integreret
Harddisk (e):
250 GB 5400RPM SATA300
Optisk drev (r):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Sag / PSU:
Stock HP
Køling:
Stock HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.