mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Netwerken, modems & VoIP

Register

Bt Homehub een stuk stront ... Of is het?

Reply

Thread Tools
Old 24 mei 2008, 16:46
Lid Fractie

Default Bt Homehub een stuk stront ... Of is het?

Oke. Nou, we hebben een BT Homehub, zoals je misschien hebt geraden uit de titel van de draad. Maar thats werkt perfect, terwijl het een van mijn oom het huis is dat niet. De hub willekeurig stopt de toezending van een draadloos signaal (alle verlichting aan de voorzijde verblijf normaal) en de computer stopt erkenning, dan begint hij weer, de werken voor 15 seconden stopt vervolgens opnieuw. Het rare is, is het alleen naden te doen na ongeveer 8:30 uur en zijn absoluut goed gedurende de dag. Als de hub is het verloren gaan van de internetverbinding, moet het ten minste het doorgeven van een draadloos signaal, toch? Dus wtf is er mis met dat ding?

Oh ja en nog iets. Hij is vervangen de standaard flexibele kabel met een veel minder flexibel en veel dikker gevlochten uit een Maplins. Zou het niet-flexibiliteit van de nieuwe kabel die het veroorzaken van een soort verbinding probleem?
Old 24 mei 2008, 17:28
Donor Groep

het moet niet rearly de kabel, tenzij er sprake is van een verbinding los, alsof het was iets mis met de kabel, zou het niet werken. Heeft u geprobeerd de hub met een andere computer om te zien of de draadloze heeft uitgeschakeld op hetzelfde moment met verschillende computers? omdat het zou kunnen zijn iets te doen met de draadloze kaart in de computer.

Mijn Systeem: Eerste OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Moederbord:
Gigabyte GA-P35-DS3L
RAM Geheugen:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Graphics Card (s):
Gainward ATI 3850
Sound Card:
aan boord
Hard Drive (s):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optische Drive (s):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Case / PSU:
Corsair VX450
Koeling:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Netwerk / Internet:
aan boord / zogenaamd 10Meg maagd kabel
Monitor (s):
ViewSonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 24 mei 2008, 17:36
Lid Fractie

Nou ik dacht meer langs de lijnen van dat het een zeer temperemental verbinding duw de contacten te ver van elkaar maar zijn waarschijnlijk niet, dat sowieso. Ja hij doet hetzelfde met 3 verschillende laptops Ive probeerde haar op een bepaald punt, zijn echt raar hoe hij gewoon stopt met werken elke avond .... kunt u uw klok door haar ...
Old 25 mei 2008, 01:07
Lid Fractie

i dont zelf een BT homehub maar het kan de software zoeken naar een update, en als je BT komende ronde en zet het op, ze kunnen je een up bij te werken tijdens de nacht, wanneer je niet op, maar je ooms wordt bijgewerkt op het moment van 8.30PM, zal dit leiden tot het opnieuw op te starten en dit is waarom je zou verliezen van uw draadloze signaal een tijdje met mijn draadloze router, zo snel als het aankomt op de i kunnen recive een draadloos signaal voor ongeveer 15 seconden tot , dan zal gaan als de ADSL verbinding weer online is, en mijn draadloze zal terugkomen op

of probeer het vergelijken van de modellen van uw hubs kunt u een nieuwere hub vervolgens je oom (meestal het model nummers zijn op een sticker op de rug of onder de hub)
Old 25 mei 2008, 03:06
Administrator Group

Alle huizen zijn verschillend dus alleen maar omdat het werkt in een betekent niet automatisch dat het zal werken in een ander land. Muren, vloeren, TV / gsm-masten, magnetrons, mobiele telefoons en dus van invloed op alle signaal.

Hoe ver is de pc uit de homehub?

Klinkt als een reeks kwestie, kan ook een storing probleem dus inloggen in het vak en verandering draadloze kanaal, 11 normaal gesproken het beste werkt voor mij, andere huishoudelijke apparaten meestal worden ingesteld op de kanalen 1-6 dus vermijden.

Als het probleem zich blijft voordoen dan krijgen de homehub verwisseld door BT of een beter vervolgmarkt merkproducten router. De Belkin N-serie hier> http://www.ebuyer.com/product/132751 hebben een zeer krachtige draadloze signaal en zijn zeer goed, elke klant die ik heb gehad met slecht signaal werd gesorteerd met een van deze.

Ook als u tevreden bent om dat te doen verwijderen van draadloze beveiliging maakt bereik en betrouwbaarheid veel, veel beter. Bij een afweging voor de veiligheid wel.

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Epson Stylus C62 - Help! Een klein stukje daalde in de printer en I can't get it out! millindawilliams Digital Imaging & Printers 0 19 jun 2009 14:44
Een stukje geschiedenis VUNDO evilfantasy Virus, spyware & Security 0 10 jun 2008 14:54
Crap game endings redden137 PC & Gaming Console 13 20 Jan 2008 16:39
Snijd de onzin mij vertellen waarom! marsay001 Grafische Kaarten & Monitors 6 15 Jan 2008 08:43
Router IP-en DNS-adressen - F '@ £ $ ing crap supergibbon Netwerken, modems & VoIP 3 11 jul 2007 10:56
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.