mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Nettverk, modem og VoIP

Register

Bt Homehub et stykke crap ... Eller er det?

Reply

Thread Tools
Old 24th May 2008, 16:46
Medlem Group

Default Bt Homehub et stykke crap ... Eller er det?

Ok. Vel, vi får en BT Homehub, som du kanskje har gjettet fra tittelen på tråden. Men thats fungere perfekt, mens den i min onkels hus er det ikke. Navet tilfeldig stopper sender et trådløst signal (alle lysene i fronten opphold normal) og datamaskinen slutter å anerkjenne den, så den starter igjen, arbeider i 15 sekunder så stopper den igjen. Det rare ting er det bare sømmer å gjøre det etter ca 8:30 og helt fin i løpet av dagen. Hvis huben var å miste Internett-tilkoblingen, bør det i det minste holde sender et trådløst signal, ikke sant? Så wtf er galt med dritt?

Å ja, og en annen ting. Han er erstattet standard fleksibel kabel med en langt mindre fleksibel og mye tykkere flettet en fra Maplins. Kan det være ikke fleksibiliteten i den nye kabelen som forårsaker en slags forbindelse problem?
Old 24 mai 2008, 17:28
Donor Group

det bør ikke rearly være kabelen, med mindre det er en sammenheng løs, som om det var noe galt med kabelen, ville det ikke fungere i det hele tatt. Har du prøvd huben med en annen datamaskin for å se om det trådløse ikke av samtidig med forskjellige datamaskiner? fordi det kunne være noe å gjøre med det trådløse kortet i maskinen.

Min System: Først OC

Prosessor (er):
Intel E2180@2.85
Hovedkort:
Gigabyte GA-P35-DS3L
RAM-minne:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Graphics Card (s):
Gainward ATI 3850
Lydkort:
om bord
Harddisk (er):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optisk stasjon (er):
Hitachi DVD-ROM GD-2500
Case / PSU:
Corsair VX450
Cooling:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Nettverk / Internett:
ombord / ha 10Meg virgin kabel
Skjerm (er):
Viewsonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 24th May 2008, 17:36
Medlem Group

Vel jeg tenkte mer i retning av at det er en veldig temperemental forbindelse duw til kontaktene blir for langt fra hverandre men sannsynligvis ikke det allikevel. Ja den gjør det samme med 3 forskjellige pc'er Ive prøvd det på et tidspunkt; dens virkelig rart hvordan det slutter bare jobber hver kveld .... Du kan stille inn klokken etter den ...
Old 25th May 2008, 01:07
Medlem Group

i dont eier en bt homehub men det kan programvaren søker etter en oppdatering, og hvis du fikk BT å komme rundt og sette den opp, kan i de sette en opp for å oppdatere i løpet av natten når du ikke på det, men onkler oppdateres ved 8:30, vil dette føre til at det å starte på nytt og dette er grunnen til at du kan miste det trådløse signalet en stund, med min trådløse ruteren, så snart den kommer på jeg kan Recive et trådløst signal for rundt 15 sekunder til , så den ville gå som ADSL-tilkobling kommer på nett, og min trådløse vil komme tilbake på

eller prøv å sammenligne modellene av huber du kan ha en nyere hub da onkelen din (vanligvis modellen tallene er på et klistremerke på baksiden eller under navet)
Old 25th May 2008, 03:06
Administrator Group

Alle husene er forskjellige, så bare fordi den fungerer i én betyr ikke det vil fungere i en annen. Vegger, gulv, TV / mobile master, mikrobølgeovner, mobiltelefoner og så på alle påvirker signalet.

Hvor langt er det PC fra homehub?

Høres ut som en rekke spørsmål, kan også være et inngrep problemet, slik logikk å boksen og endre trådløs kanal, 11 normalt fungerer best for meg, andre husholdningsartikler enheter har en tendens til å bli satt på kanalene 1-6 så unngå dem.

Hvis problemet vedvarer, så får homehub byttes ved BT eller få et bedre ettermarked merkede ruter. Belkin N-serien her> http://www.ebuyer.com/product/132751 har en svært kraftig trådløst signal og er veldig gode, ble hver kunde jeg har hatt med dårlig signal sortert med en av disse.

Også hvis du er glad for å gjøre det fjerne trådløs sikkerhet gjør rekkevidde og pålitelighet mye, mye bedre. På en trade off for sikkerhet skjønt.

Min System: Hybr! D

Prosessor (er):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Hovedkort:
HP nForce 560
RAM-minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Om bord Integrert
Lydkort:
5.1 Om bord Integrert
Harddisk (er):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk stasjon (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Stock HP
Cooling:
Stock HP
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Epson Stylus C62 - Hjelp! En liten brikke falt i skriveren, og jeg kan ikke få det ut! millindawilliams Digital Imaging & Skrivere 0 19 juni 2009 14:44
Et stykke VUNDO historie evilfantasy Virus, spionprogrammer og sikkerhet 0 10 juni 2008 14:54
Crap game endings redden137 PC & Console Gaming 13 20 januar 2008 16:39
Kutt crap fortelle meg hvorfor! marsay001 Kabinetter & Skjermer 6 15 januar 2008 08:43
Ruter-IP og DNS-adresser - F @ £ $ ing crap supergibbon Nettverk, modem og VoIP 3 11 juli 2007 10:56
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.