![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ok. Vel, vi får en BT Homehub, som du kanskje har gjettet fra tittelen på tråden. Men thats fungere perfekt, mens den i min onkels hus er det ikke. Navet tilfeldig stopper sender et trådløst signal (alle lysene i fronten opphold normal) og datamaskinen slutter å anerkjenne den, så den starter igjen, arbeider i 15 sekunder så stopper den igjen. Det rare ting er det bare sømmer å gjøre det etter ca 8:30 og helt fin i løpet av dagen. Hvis huben var å miste Internett-tilkoblingen, bør det i det minste holde sender et trådløst signal, ikke sant? Så wtf er galt med dritt? Å ja, og en annen ting. Han er erstattet standard fleksibel kabel med en langt mindre fleksibel og mye tykkere flettet en fra Maplins. Kan det være ikke fleksibiliteten i den nye kabelen som forårsaker en slags forbindelse problem? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| det bør ikke rearly være kabelen, med mindre det er en sammenheng løs, som om det var noe galt med kabelen, ville det ikke fungere i det hele tatt. Har du prøvd huben med en annen datamaskin for å se om det trådløse ikke av samtidig med forskjellige datamaskiner? fordi det kunne være noe å gjøre med det trådløse kortet i maskinen.
| |||
| |||
| Vel jeg tenkte mer i retning av at det er en veldig temperemental forbindelse duw til kontaktene blir for langt fra hverandre men sannsynligvis ikke det allikevel. Ja den gjør det samme med 3 forskjellige pc'er Ive prøvd det på et tidspunkt; dens virkelig rart hvordan det slutter bare jobber hver kveld .... Du kan stille inn klokken etter den ... |
|
| |||
| |||
| i dont eier en bt homehub men det kan programvaren søker etter en oppdatering, og hvis du fikk BT å komme rundt og sette den opp, kan i de sette en opp for å oppdatere i løpet av natten når du ikke på det, men onkler oppdateres ved 8:30, vil dette føre til at det å starte på nytt og dette er grunnen til at du kan miste det trådløse signalet en stund, med min trådløse ruteren, så snart den kommer på jeg kan Recive et trådløst signal for rundt 15 sekunder til , så den ville gå som ADSL-tilkobling kommer på nett, og min trådløse vil komme tilbake på eller prøv å sammenligne modellene av huber du kan ha en nyere hub da onkelen din (vanligvis modellen tallene er på et klistremerke på baksiden eller under navet) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Alle husene er forskjellige, så bare fordi den fungerer i én betyr ikke det vil fungere i en annen. Vegger, gulv, TV / mobile master, mikrobølgeovner, mobiltelefoner og så på alle påvirker signalet.
Hvor langt er det PC fra homehub? Høres ut som en rekke spørsmål, kan også være et inngrep problemet, slik logikk å boksen og endre trådløs kanal, 11 normalt fungerer best for meg, andre husholdningsartikler enheter har en tendens til å bli satt på kanalene 1-6 så unngå dem. Hvis problemet vedvarer, så får homehub byttes ved BT eller få et bedre ettermarked merkede ruter. Belkin N-serien her> http://www.ebuyer.com/product/132751 har en svært kraftig trådløst signal og er veldig gode, ble hver kunde jeg har hatt med dårlig signal sortert med en av disse. Også hvis du er glad for å gjøre det fjerne trådløs sikkerhet gjør rekkevidde og pålitelighet mye, mye bedre. På en trade off for sikkerhet skjønt. Min System: Hybr! D
|
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Epson Stylus C62 - Hjelp! En liten brikke falt i skriveren, og jeg kan ikke få det ut! | millindawilliams | Digital Imaging & Skrivere | 0 | 19 juni 2009 14:44 |
| Et stykke VUNDO historie | evilfantasy | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 0 | 10 juni 2008 14:54 |
| Crap game endings | redden137 | PC & Console Gaming | 13 | 20 januar 2008 16:39 |
| Kutt crap fortelle meg hvorfor! | marsay001 | Kabinetter & Skjermer | 6 | 15 januar 2008 08:43 |
| Ruter-IP og DNS-adresser - F @ £ $ ing crap | supergibbon | Nettverk, modem og VoIP | 3 | 11 juli 2007 10:56 |
| Thread Tools | |
| |