mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Networking, Modemer & VoIP

Register

Kan jeg stoppe min computer fra automatisk tilslutning til et offentligt netværk?

Reply

Thread Tools
Old 20. juli 2008, 04:18
Ny Medlem Gruppen

Default Kan jeg stoppe min computer fra automatisk tilslutning til et offentligt netværk?

Min computer holder afbrydelse fra mit trådløse netværk og tilslutning til et offentligt netværk, der har et bedre signal. Jeg har prøvet at fjerne det offentlige net, men det holder igen vises igen. Jeg har også forsøgt at fjerne 'forbinde automatisk' boksen i ejendomme. Jeg har prøvet at sætte mit eget net, for første prioritet men det har ikke fungeret enten. Er der alligevel kan jeg forbud min computer kan opnå forbindelse til dette netværk?
Old 20. juli 2008, 14:03
Administrator Gruppen

Default Kan jeg stoppe min computer fra automatisk tilslutning til et offentligt netværk?

1. Hvis du bruger det klassiske Windows-menuen Start, skal du klikke på Start | Indstillinger | Kontrolpanel. Hvis du bruger standard Windows XP-menuen Start, skal du klikke på Start | Kontrolpanel.
  2. Dobbeltklik på Netværksforbindelser ikonet for at se netværksforbindelser.
  3. Du kan have flere forbindelse anførte muligheder. Højreklik på ikonet for "Trådløs netværksforbindelse" og vælge Egenskaber.
  4. I den trådløse netværksforbindelse dialogboksen Egenskaber, vælg fanen Trådløse netværk.
  5. Hvis "Brug Windows til at konfigurere mine trådløse netværksindstillinger" ikke er markeret, tredjepartsfinansiering forbindelse software kan være i brug. Høre, at produktets dokumentation for at bestemme, hvordan du deaktiverer automatisk trådløse forbindelser. Hvis "Brug Windows til at konfigurere mine trådløse netværksindstillinger" er markeret, og derefter fortsætte med nedenstående trin.
  6. Under Foretrukne netværk, skal du markere navnet på det netværk, som du vil tilslutte, og klik på Avanceret.
  7. I dialogboksen Avanceret, klik på "Adgangspunkt (infrastruktur) net kun".
  8. Fjern markeringen fra "automatisk at oprette forbindelse til ikke-foretrukne netværk".
  9. Klik på Luk.
  10. Klik på OK.
  11. Luk vinduet Netværksforbindelser ved at klikke på X i øverste højre hjørne af vinduet.
Prøv det.

Mit system: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Bundkort:
HP nForce 560
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (r):
Nvidia 7150M Mobilanlæg Integreret
Lydkort:
5.1 Mobilanlæg Integreret
Harddisk (e):
250 GB 5400RPM SATA300
Optisk drev (r):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Sag / PSU:
Stock HP
Køling:
Stock HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Hjælp med at forbinde / acessing printere hooked op til computere på et trådløst netværk woody72 Networking, Modemer & VoIP 0 23. maj 2009 13:44
Problemer Oprette forbindelse til Internet og netværk Mini gigant Networking, Modemer & VoIP 1 8. maj 2009 17:41
Kunne netværkskort kortet være problemer med at forbinde skrivebordet wireless? Samantha0101 Networking, Modemer & VoIP 3 25 november 2008 11:15
Computer Ophængte Automatisk sherytiger General Hardware Chat 28 9. apr 2008 09:19
Problem med at oprette forbindelse til trådløse netværk ... Jamie839 Networking, Modemer & VoIP 8 2 april 2008 13:24
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.