![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
Min computer holder afbrydelse fra mit trådløse netværk og tilslutning til et offentligt netværk, der har et bedre signal. Jeg har prøvet at fjerne det offentlige net, men det holder igen vises igen. Jeg har også forsøgt at fjerne 'forbinde automatisk' boksen i ejendomme. Jeg har prøvet at sætte mit eget net, for første prioritet men det har ikke fungeret enten. Er der alligevel kan jeg forbud min computer kan opnå forbindelse til dette netværk? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
Mit system: Hybr! D
|
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Hjælp med at forbinde / acessing printere hooked op til computere på et trådløst netværk | woody72 | Networking, Modemer & VoIP | 0 | 23. maj 2009 13:44 |
| Problemer Oprette forbindelse til Internet og netværk | Mini gigant | Networking, Modemer & VoIP | 1 | 8. maj 2009 17:41 |
| Kunne netværkskort kortet være problemer med at forbinde skrivebordet wireless? | Samantha0101 | Networking, Modemer & VoIP | 3 | 25 november 2008 11:15 |
| Computer Ophængte Automatisk | sherytiger | General Hardware Chat | 28 | 9. apr 2008 09:19 |
| Problem med at oprette forbindelse til trådløse netværk ... | Jamie839 | Networking, Modemer & VoIP | 8 | 2 april 2008 13:24 |
| Thread Tools | |
| |