vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Verkottuminen, Modeemit & VoIP

Register

Voinko lopettaa minun tietokone automaattisesti yhteyden julkiseen verkkoon?

Reply

Thread Tools
Old 20 heinäkuu 2008, 04:18
Uusi Jäsen

Default Voinko lopettaa minun tietokone automaattisesti yhteyden julkiseen verkkoon?

Oma tietokone pitää katkaiset minun langaton verkko ja yhteyden julkiseen verkkoon, että on parempi signaali. Olen yrittänyt poistaa julkiseen verkkoon, mutta se pitää uudelleen ilmestyvät uudelleen. Olen myös yrittänyt tyhjentämällä "yhteyden automaattisesti laatikon ominaisuuksia. Olen yrittänyt asettaa oman verkon ensisijaisesti mutta että ei ole toiminut joko. Onko silti en voi kieltää oman tietokoneen yhteys tähän verkostoon?
Old 20 heinäkuu 2008, 14:03
Administrator Group

Default Voinko lopettaa minun tietokone automaattisesti yhteyden julkiseen verkkoon?

1. Jos käytät Windowsin perinteistä Käynnistä-valikko, napsauta Käynnistä | Asetukset | Ohjauspaneeli. Jos käytetään oletusarvoisesti Windows XP: n Käynnistä-valikko, napsauta Käynnistä | Ohjauspaneeli.
  2. Kaksoisnapsauta Verkkoyhteydet-kuvaketta tarkastella verkkoyhteyksiä.
  3. Sinulla voi olla useita kytkentämahdollisuuksia luettelossa. Oikeus-kuvaketta "Wireless Network Connection" ja valitse Ominaisuudet.
  4. Kun Langaton verkkoyhteys-valintaikkuna valitsemalla Langattomat verkot-välilehti.
  5. Jos "Käytä Windows määrittää oman langattoman verkon asetukset" ei ole valittu, kolmannen osapuolen yhteydessä ohjelmisto saattaa olla käytössä. Consult että tuotteen dokumentaatio miten poistaa automaattisen langattomat yhteydet. Jos "Käytä Windows määrittää oman langattoman verkon asetukset" on valittu, sitten jatka alla olevien ohjeiden mukaan.
  6. Alle Preferred verkot, korosta verkon nimi, johon aiot liittää ja napsauta Lisäasetukset.
  7. Vuonna Lisäasetukset-valintaikkunassa "Yhteysosoite (infrastruktuuri) verkostot vain".
  8. Poista valintamerkki alkaen automaattisesti yhteyden ei-Suositellut verkot ".
  9. Valitse Sulje.
  10. Valitse OK.
  11. Sulje Verkkoyhteydet-ikkuna napsauttamalla X oikeassa yläkulmassa ikkuna.
Kokeile sitä.

My System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Emolevy:
HP nForce 560
RAM-muisti:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Laivaostoksista Yhdennetty
Äänikortti:
5.1 Laivaostoksista Yhdennetty
Kiintolevy (t):
250GB 5400RPM SATA300
Optinen asema (t):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Asia / PSU:
Kanta HP
Jäähdytys:
Kanta HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 Mt Virgin Kaapeli
Monitor (t):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.