![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
Mijn computer houdt het loskoppelen van mijn draadloze netwerk en de aansluiting op een openbaar netwerk, dat is een beter signaal. Ik heb geprobeerd het verwijderen van het openbare net, maar het houdt opnieuw verschijnt opnieuw. Ik heb ook geprobeerd de goedkeuring van de 'verbinding automatisch "box in de eigenschappen. Ik heb geprobeerd om mijn eigen netwerk op de eerste prioriteit, maar dat heeft niet gewerkt worden. Is er toch een verbod kan ik mijn computer verbinding maken met dit netwerk? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
Mijn Systeem: Hybr! D
|
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Hulp bij het aansluiten / acessing printers aangesloten op computers op een draadloos netwerk | woody72 | Netwerken, modems & VoIP | 0 | 23 mei 2009 13:44 |
| Problemen met verbinding maken met het Internet en netwerk | de mini reus | Netwerken, modems & VoIP | 1 | 8 mei 2009 17:41 |
| Kan netwerkadapterkaart worden problemen met het aansluiten van desktop naar draadloze? | Samantha0101 | Netwerken, modems & VoIP | 3 | 25 nov 2008 11:15 |
| Computer Opknoping Automatisch | sherytiger | Algemeen Hardware Chat | 28 | De 9 april 2008 09:19 |
| Kan geen verbinding maken met draadloze netwerk ... | Jamie839 | Netwerken, modems & VoIP | 8 | De 2 april 2008 13:24 |
| Thread Tools | |
| |