mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Netwerken, modems & VoIP

Register

Kan ik mijn computer automatisch verbinding maakt met een openbaar netwerk?

Reply

Thread Tools
Old 20 jul 2008, 04:18
Nieuw Lid Fractie

Default Kan ik mijn computer automatisch verbinding maakt met een openbaar netwerk?

Mijn computer houdt het loskoppelen van mijn draadloze netwerk en de aansluiting op een openbaar netwerk, dat is een beter signaal. Ik heb geprobeerd het verwijderen van het openbare net, maar het houdt opnieuw verschijnt opnieuw. Ik heb ook geprobeerd de goedkeuring van de 'verbinding automatisch "box in de eigenschappen. Ik heb geprobeerd om mijn eigen netwerk op de eerste prioriteit, maar dat heeft niet gewerkt worden. Is er toch een verbod kan ik mijn computer verbinding maken met dit netwerk?
Old 20 jul 2008, 14:03
Administrator Group

Default Kan ik mijn computer automatisch verbinding maakt met een openbaar netwerk?

1. Bij gebruik van de Windows Klassiek menu Start, klikt u op Start | Instellingen | Configuratiescherm. Bij gebruik van de standaard Windows XP Start menu, klik op Start | Control Panel.
  2. Dubbelklik op het pictogram Netwerkverbindingen te bekijken netwerkverbindingen.
  3. Mogelijk heeft u verschillende opties verbinding vermeld. Klik met de rechtermuisknop op het pictogram voor "Wireless Network Connection" en kies Eigenschappen.
  4. In de draadloze netwerkverbinding in het dialoogvenster Eigenschappen en selecteer het tabblad Draadloze netwerken.
  5. Als de "Use Windows to configure my wireless network settings" wordt niet gecontroleerd, derde-partij-verbinding software kan worden gebruikt. Raadpleeg de documentatie van dat product om te bepalen hoe het uitschakelen van de automatische draadloze verbindingen. Als de "Use Windows to configure my wireless network settings" is aangevinkt, ga dan verder met de stappen hieronder.
  6. Onder Preferred netwerken, markeer de naam van het netwerk waarop u van plan bent om verbinding te maken en klik op Geavanceerd.
  7. In het dialoogvenster Geavanceerd, klik op "Toegangspunt (infrastructuur)-netwerken."
  8. Verwijder het vinkje uit "automatisch verbinding maken met niet-voorkeursnetwerken".
  9. Klik op Sluiten.
  10. Klik op OK.
  11. Sluit het venster Netwerkverbindingen door te klikken op de X in de rechterbovenhoek van het venster.
Probeer dat.

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Hulp bij het aansluiten / acessing printers aangesloten op computers op een draadloos netwerk woody72 Netwerken, modems & VoIP 0 23 mei 2009 13:44
Problemen met verbinding maken met het Internet en netwerk de mini reus Netwerken, modems & VoIP 1 8 mei 2009 17:41
Kan netwerkadapterkaart worden problemen met het aansluiten van desktop naar draadloze? Samantha0101 Netwerken, modems & VoIP 3 25 nov 2008 11:15
Computer Opknoping Automatisch sherytiger Algemeen Hardware Chat 28 De 9 april 2008 09:19
Kan geen verbinding maken met draadloze netwerk ... Jamie839 Netwerken, modems & VoIP 8 De 2 april 2008 13:24
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.