mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Nettverk, modem og VoIP

Register

Kan jeg stoppe maskinen automatisk koble til et offentlig nettverk?

Reply

Thread Tools
Old 20 juli 2008, 04:18
New Member Group

Min datamaskin holder kobles fra trådløse nettverk og kobler til et offentlig nettverk som har en bedre signal. Jeg har forsøkt å fjerne det offentlige nettet, men det holder å vises igjen. Jeg har også prøvd å tømme "koble automatisk" boksen i egenskapene. Jeg har prøvd å sette mitt eget nettverk på første prioritet, men som ikke har virket heller. Er det likevel jeg kan banne min datamaskin fra å koble til dette nettverket?
Old 20 juli 2008, 14:03
Administrator Group

1. Hvis du bruker det klassiske Windows Start-menyen, klikk Start | Innstillinger | Kontrollpanel. Hvis du bruker standard Windows XP Start-menyen, klikk Start | Kontrollpanel.
  2. Dobbeltklikk Nettverkstilkoblinger for å vise nettverkstilkoblingene.
  3. Du kan ha flere forbindelse listet. Høyreklikk ikonet for "Wireless Network Connection" og velg Egenskaper.
  4. I Trådløs nettverkstilkobling dialogboksen Egenskaper velger du kategorien Trådløse nettverk.
  5. Hvis "Bruk Windows til å konfigurere mine trådløse nettverksinnstillinger" ikke er avmerket, tredjeparts tilkobling programvare kan være i bruk. Consult som produkt dokumentasjon til å bestemme hvordan deaktivere automatisk trådløse tilkoblinger. Hvis "Bruk Windows til å konfigurere mine trådløse nettverksinnstillinger er merket, og deretter fortsetter du med trinnene nedenfor.
  6. Under Foretrukne nettverk, markerer du navnet på nettverket du tenkt å koble til og klikk Avansert.
  7. I dialogboksen Avansert klikker "Tilgangspunkt (infrastruktur) nettverk bare".
  8. Fjern merket fra automatisk koble seg til ikke-foretrukne nettverk.
  9. Klikk Lukk.
  10. Klikk OK.
  11. Lukk Nettverkstilkoblinger-vinduet ved å klikke på X øverst i høyre hjørne av vinduet.
Prøv det.

Min System: Hybr! D

Prosessor (er):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Hovedkort:
HP nForce 560
RAM-minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Om bord Integrert
Lydkort:
5.1 Om bord Integrert
Harddisk (er):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk stasjon (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Stock HP
Cooling:
Stock HP
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.