mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Networking, Modemer & VoIP

Register

Kan ikke udskrive til XP delt printer fra Vista

Reply

Thread Tools
Old 23 oktober 2008, 05:21
Ny Medlem Gruppen

Default Kan ikke udskrive til XP delt printer fra Vista

Hi Guys
Please hjælp, jeg kan ikke udskrive fra Word eller Excel ved hjælp af en Vista PC til en delt printer på en bærbar med XP, kan jeg dog udskrive en testside ikke noget problem.

Tak
Old 31 oktober 2008, 03:55
Donor-Gruppen

Default Kan ikke udskrive til XP delt printer fra Vista

fordi der er 2 forskellige operativsystemer i brug, du har brug for 2 forskellige sæt drivere, skal du gå til din printere hjemmeside og downloade vista drivere til at printeren og installere det på din vista maskine. afhængigt af vejret dette er automatisk eller ej, kan du blive nødt til at søge efter opdaterede drivere til din printer, skal du gå til kontrol pannel> Printere og faxenheder> (din fjernbetjening printer)> egenskaber> fanen Avanceret> nye driver> næste> have disk> derefter direkte det til din printer setup filer (enten et sted i programfilerne eller c: / (printer gøre)) eller, hvis dette dosent arbejde C: \ Windows \ System32 \ Drivers

håber, at helpz
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Hvis du vil udskrive en e-bog i et bestemt mønster Brug printer sarvesh007 Digital Imaging & Printere 0 13 oktober 2009 05:28
Gør printeren udskrive trådløst. vman01234 Digital Imaging & Printere 1 21. jan 2009 14:12
Delt Printer - Network konfiguration Problem Nikronius Networking, Modemer & VoIP 2 8 februar 2008 16:42
Min Epson printer vil ikke udskrive emails foss555 Digital Imaging & Printere 2 22 december 2007 13:17
Hjælp! Printer vil ikke udskrive - Epson Stylus C44UX summarcaki Digital Imaging & Printere 1 17th May 2007 09:53
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.