![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi Guys Please help, ik kan niet afdrukken vanuit Word of Excel met behulp van een Vista-PC naar een gedeelde printer op een laptop met XP, ik kan wel een testpagina afdrukken geen probleem. Bedankt |
|
| |||
| |||
| want er zijn 2 verschillende besturingssystemen in gebruik je moet 2 verschillende sets van drivers, ga naar uw printers website en download de Vista drivers voor deze printer en installeer deze op uw Vista machine. afhankelijk van de weersomstandigheden is dit automatisch of niet moet u mogelijk om te zoeken naar bijgewerkte stuurprogramma's voor uw printer, ga naar control pannel> printers en faxen> (uw externe printer)> Eigenschappen> tabblad Geavanceerd> nieuwe bestuurder> volgende> hebben schijf> vervolgens direct het aan uw printerinstellingen bestanden (of ergens in program files of in c: / (printer maken)) of, indien dat dosent werk C: \ WINDOWS \ system32 \ drivers hoop dat helpz |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Om Print een Ebook in een bepaald patroon gebruiken Printer | sarvesh007 | Digital Imaging & Printers | 0 | 13 oktober 2009 05:28 |
| Making printer print draadloos. | vman01234 | Digital Imaging & Printers | 1 | 21 Jan 2009 14:12 |
| Gedeelde Printer - Netwerk configuratie probleem | Nikronius | Netwerken, modems & VoIP | 2 | 8 feb 2008 16:42 |
| Mijn Epson printer zal niet printen e-mails | foss555 | Digital Imaging & Printers | 2 | 22 dec 2007 13:17 |
| Help! Printer drukt niet af - Epson Stylus C44UX | summarcaki | Digital Imaging & Printers | 1 | 17 jun 2007 09:53 |
| Thread Tools | |
| |