![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei Fyrene Hjelp, jeg kan ikke skrive ut fra Word eller Excel ved hjelp av en Vista PC til en delt skriver på en bærbar PC med XP, kan jeg imidlertid skrive ut en testside ikke noe problem. Takk |
|
| |||
| |||
| fordi det er 2 forskjellige operativsystemer i bruk trenger du 2 forskjellige sett med drivere, kan du gå til skrivere nettside og laste ned vista drivere for skriveren og installerer det på din Vista-maskin. avhengig av vær denne er automatisk eller ikke, må du kanskje søke etter oppdaterte drivere for skriveren din, gå til kontroll pannel> Skrivere og telefakser> (den eksterne skriveren)> Egenskaper> Avansert> nye driveren> neste> har disk> deretter direkte den til skriveroppsettet filer (enten et sted i programfiler eller c: / (skriveren gjør)) eller hvis det dosent arbeide C: \ WINDOWS \ system32 \ drivers håper at helpz |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Å skrive ut en eBok i et bestemt mønster Bruke Printer | sarvesh007 | Digital Imaging & Skrivere | 0 | 13 oktober 2009 05:28 |
| Gjør skriveren skrive ut trådløst. | vman01234 | Digital Imaging & Skrivere | 1 | 21 januar 2009 14:12 |
| Delt Skriver - Nettverkskonfigurasjon Problem | Nikronius | Nettverk, modem og VoIP | 2 | 8 februar 2008 16:42 |
| Min Epson-skriveren ikke vil skrive ut e-post | foss555 | Digital Imaging & Skrivere | 2 | 22 desember 2007 13:17 |
| Hjelp! Skriveren vil ikke skrive ut - Epson Stylus C44UX | summarcaki | Digital Imaging & Skrivere | 1 | 17 juni 2007 09:53 |
| Thread Tools | |
| |