![]() |
|
| |||
| |||
| im prøver at opsætningen et hjemmenetværk så jeg kan overføre nogle filer frem og tilbage mellem 2 computere. Jeg har et netværk crossover-kabel, og jeg er på scenen for at oprette forbindelsen, når jeg løber ind i problemet. på mit skrivebord, jeg får, til den avancerede indstilling under Opret en ny forbindelse, og jeg kan klikke på "Opret forbindelse direkte til en anden computer" ok let ret godt på min bærbare, kan jeg ikke klikke på den samme knap "tilslutte sig direkte til en anden computer". ive googled og søges og im få frusterated. hvordan jeg får denne til at arbejde, så jeg kan overføre nogle fil og omformatere min bærbare? også, når ive oprette forbindelsen på mit skrivebord og jeg går t slutte, (selv om der ikke er nogen notesbog til at oprette forbindelse til) det askes mig for et brugernavn og en adgangskode ... Jeg har ikke sat et brugernavn eller password, så hvad skal jeg gøre ved det? thanks in advance fyre! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kan du ping hver computer? Har du oprette firewalls korrekt? (afbryde forbindelsen til internettet og deaktivere begge firewalls, se, om det er dem, der forårsager det)
|
| |||
| |||
| Jeg har den crossover-kabel går fra Ethernet-port til Ethernet-porten på begge computere. men jeg vil forsøge firewall spørgsmål. også jeg har ikke internet tilsluttet. im benytter xp på begge comps hvis det hjælper. og jeg har ingen idé om, hvordan man kan "ping" computerne takket selvom |
|
| |||
| |||
| bare en tanke, men jeg har købt "crossover kabler", som viste sig at være patch kabler. de er forholdsvis billige, så måske prøve en anden? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| År gammel tråd ...
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Oprettelsen af et netværk - Forskellige Setup Spørgsmål | Martyok | Networking, Modemer & VoIP | 1 | 24. maj 2009 14:40 |
| Making hjemmenetværk | antbann | Networking, Modemer & VoIP | 4 | 11 november 2008 14:47 |
| Tutorial: Setup et trådløst netværk | serverguy | Networking, Modemer & VoIP | 3 | 15 marts 2008 09:13 |
| Hjemmenetværk | WHATSUP | Windows-operativsystemer | 10 | 26 januar 2008 11:02 |
| Hjemmenetværk Issues | yvonnet | Networking, Modemer & VoIP | 20 | 23 oktober 2007 12:52 |
| Thread Tools | |
| |