![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| im yrittää setup Kotiverkossa niin voin siirtää joitakin tiedostoja edestakaisin välillä 2-tietokoneissa. Olen verkon Ristikytkentäkaapeli ja olen siinä vaiheessa perustamisen yhteydessä jossa i törmätä ongelmaan. minun työpöydällä i päästä kehittyneiden asettaminen mukaan luoda uuden yhteyden, ja voin napsauttamalla "Yhdistä suoraan toiseen tietokoneeseen" ok helppoa oikeassa, myös kannettavassa, i ei voi napsauta samaa painiketta "kytkeä suoraan toiseen tietokoneeseen". ive googled ja hakea ja im saada frusterated. kuinka saan tämän toimimaan niin voin siirtää osan tiedoston ja muokata Muistikirjan? myös, kun ive perustaa yhteys työpöydälle ja i mennä t yhteyden, (vaikka ei ole Notebook muodostaa) sen askes minua käyttäjän nimi ja salasana ... En asettaa käyttäjätunnus tai salasana niin mitä voin tehdä asialle? kiitos etukäteen kaverit! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Voitko ping jokaisen tietokoneen? Oletko perustanut palomuurit oikein? (katkaista Internetin ja poista molemmat palomuurit, katso jos se on heille se aiheuttaa it)
|
| |||
| |||
| Minulla on Ristikytkentäkaapeli siirtyessään ethernet-porttia, Ethernet-portti sekä tietokoneisiin. mutta yritän palomuurin kysymys. Lisäksi minulla ei ole internet-yhteys. im käyttäen xp molemmilla comps jos se auttaa. ja minulla ei ole aavistustakaan, kuinka "ping" tietokoneet kiitos kuitenkin |
|
| |||
| |||
| vain ajatellut, mutta olen ostanut "crossover kaapelit", joka osoittautui korjaustiedosto kaapeleita. ne ovat melko halpoja, joten ehkä kokeile toista? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vuotias säikeen ...